يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۴۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
نماينده شيخ عيسي قاسم در ايران با بيان اينكه فردا نخستين جلسه دادگاه شيخ عيسي قاسم برگزار مي‌شود، اما وي قطعاً در دادگاه حاضر نمي‌شود، گفت: جمعه روز همبستگي با شيعيان بحرين اعلام شده و تظاهراتي در سراسر جهان در حمايت از اين عالم ديني برگزار مي‌شود.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام شيخ عبدالله دقاق در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنيم، با اشاره به اعلام حكم دادگاه دولت بحرين عليه شيخ عيسي قاسم اظهار داشت: روز گذشته روزنامه البيان اعلام كرد كه روز چهارشنبه نخستين جلسه دادگاه شيخ عيسي قاسم برگزار مي‌شود اما اين عالم ديني قطعاً در دادگاه حاضر نمي‌شود.

نماينده شيخ عيسي قاسم در ايران با اشاره به تبعات اقدامات رژيم آل‌خليفه عليه شيخ عيسي قاسم افزود: اگر اين رژيم كوچكترين اقدامي عليه آيت‌الله شيخ عيسي قاسم و شيعيان و طرفداران اين عالم ديني انجام دهد كشتار و خون‌ريزي به‌وجود مي‌آيد.

دقاق با اشاره به حمايت مسلمانان و شيعيان جهان از آيت‌الله شيخ عيسي قاسم بيان كرد: روز جمعه روز همبستگي با شيعيان بحرين اعلام شده است و تظاهراتي در سراسر جهان در حمايت اين عالم ديني برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اتهامات دادگاه بحرين عليه شيخ عيسي قاسم خاطر‌نشان كرد: پولشويي و فرستادن پول به ايران و عراق و گرفتن پول بدون مجوز از جمله اتهامات بي‌اساسي است كه رژيم آل‌خليفه به رهبر شيعيان بحرين زده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها