امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۶۴۶۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
قهرمان وزنه برداري جهان و المپيك گفت: شرايطم در المپيك خيلي سخت‌تر شده ولي اگر دو نفر بوديم و بهادر مولايي حضور داشت، شايد شرايط بهتر مي‌شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، بهداد سليمي در خصوص آخرين شرايطش پس از تمرين صبح امروز (سه‌شنبه) در خانه وزنه‌برداري اظهار داشت: شرايط خوبي دارم و اميدوارم زانويم من را در مدت زمان باقي‌مانده اذيت نكنم تا بتوانم در المپيك موفق باشم. مردم به طور قطع نسبت به سنگين‌وزن توقع زيادي دارند ولي با توجه به اينكه من زمان زيادي را از دست دادم، بايد ببينم كه چه پيش خواهد آمد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا حضور تنهايي در اين المپيك شرايط را برايش سخت نخواهد كرد، عنوان كرد: شرايط خيلي سخت‌تر شده ولي اگر دو نفر بوديم و بهادر مولايي حضور داشت شايد شرايط بهتر مي‌شد اما شرايط اكنون طوري است كه كار سخت شده و بايد به تنهايي با رقبا بجنگم، البته خدا را شكر روسيه نيز تنها يك نماينده دارد و از اين بابت كمي خيالم راحت است.

دارنده مدال طلاي المپيك و جهان در پاسخ به اين سوال كه آيا قول كسب مدال طلا مي‌دهيد يا خير، خاطرنشان كرد: قولي بابت كسب مدال طلا نمي‌دهم اما بايد چند هفته بگذرد تا ببينم شرايط چطور است. غيبت بهادر قطعا ناراحت‌كننده خواهد بود و كار را سخت مي‌كند اما من تمام تلاشم را انجام مي‌دهم تا مدال خوش‌رنگي را به دست آورم.

سليمي در خصوص اينكه گفته مي‌شود وي در حركت يك ضرب وزنه 220 كيلويي را بالاي سر برده، عنوان كرد: اين موضوع كذب محض است و من نمي‌دانم چه كسي عنوان كرده كه من اين وزنه را بالاي سر بردم، شايد در آينده اين كار را بكنم اما در تمرينات اين اتفاق رخ نداد.

وي افزود: به دليل مصدوميت مجبور شدم تمرينات را از صفر شروع كنم، درحالي‌كه تنها 5 ماه فرصت داشتم به آمادگي برسم كه زمان بسيار كوتاهي بود، براي رسيدن به اوج، چراكه در وزنه‌برداري براي رسيدن به شرايط ايده‌آل حداقل 8 ماه زمان نياز است، اما خوشبختانه با برنامه‌ريزي كادر فني و حمايت خوب فدراسيون زمان از دست‌رفته را جبران كردم و به شرايط ايده‌آل نزديك شدم.

دارنده مدال طلاي المپيك و جهان در پاسخ به اين سؤال كه 4 سال قبل شانس اول كاروان ايران براي كسب مدال طلا بود و احتمالا امسال هم اين بار روي دوش او سنگيني كند، گفت: هميشه سعي كرده‌ام با اين موضوع احساسي برخورد نكنم و با منطق برخورد كنم. به‌ هرحال در اين المپيك با توجه به ركوردهايي كه رستمي و مرادي ثبت كرده‌اند، آنها شانس اصلي هستند.

سليمي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه آيا براي كم كردن فشار رواني از روي خودش اين صحبت‌ها را انجام مي‌دهد، گفت: اين‌طور نيست، بايد منطقي به اين موضوع نگاه شود. به‌هرحال من در هر شرايطي كه باشم مردم بالاترين انتظار را از من دارند. واقعيت چيزي است كه مي‌گويم، هر كاري كنم توقعات از من بالاست و هميشه در اين سال‌ها مردم روي مدال طلاي سنگين‌وزن وزنه‌برداري در المپيك حساب ويژه‌اي باز كردند، چراكه بيشتر به چشم مي‌آيد.

وي در خصوص رقباي اصلي‌اش گفت: وزنه‌برداران روسيه، گرجستان و استوني حريفان اصلي من هستند كه در اين سال‌ها جزو بهترين نفرات فوق‌سنگين بوده‌اند. اين دوره به‌مراتب كار سخت‌تري در المپيك خواهم داشت، ولي همه تلاشم را مي‌كنم كه بهترين عملكرد را داشته باشم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها