يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۴۶۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
ارزش طلای خام 18 عیار در حالی به 111 هزار و 373 تومان افزایش یافته که ارزش طلا در بازارهای جهانی و ارزش دلار در بازار آزاد روند صعودی به خود گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان،  ارزش هر گرم طلای خام 18 عیار در پی رشد اونس جهانی و دلار آمریکا روند صعودی به خود گرفته و همچنان بیش از 111 هزار تومان به فروش می‌رسد.

با توجه به ارزش 1322 دلار و 40 سنتی اونس جهانی و ارزش 3521 تومانی دلار آمریکا هر گرم طلای خام 18 عیار 111 هزار و 373 تومان ارزش گذاری شده است.

در کنار رشد طلای خام 18 عیار، ارزش انواع سکه روند صعودی به خود گرفته که در این میان هر قطعه سکه امامی به قیمت 1 میلیون و 90 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دلار و بازارهای جهانی، طلا وسکه را گران کردند + جدول قیمت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها