أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۶۴۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
فرماندار شهرستان دره شهر با اشاره به جزئیات اسید پاشی روی خودروها در شهرستان دره شهر، گفت: در این زمینه متهمان دستگیر شده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، چند هفته ای است که بحث اسیدپاشی خودروها در شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام به یکی از دغدغه های مردم شهرستان تبدیل شده و طبق مسئولان قضایی شهرستان تاکنون پرونده شکایت چهل مالک خودرو ثبت شده و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان احتمالی این باند ادامه دارد.

در همین ارتباط خیرالله گراوند فرماندار شهرستان دره شهر  اظهار داشت: چندتا جوان از سر غفلت، جهالت و ناآگاهی و غضب اقدام به اسید پاشی بر روی خودروهای مردم کرده بودند.

وی افزود: از آنجا که دغدغه مردم دغدغه ماست، با تلاش شورای تامین شهرستان، کارهای خوبی در راستای کنترل و شناسایی عوامل اسیدپاشی در شهرستان صورت گرفت و افراد مجرم شناسایی و تحویل مراجع قضایی شده است و با متناسب با جرم و حقوق مردم برخورد قانونی می شود.

گفتن است علی ادبی فیروزجاهی دادستان دره شهر نیز اعلام کرد: تعداد متهمین پرونده اسید پاشی و تخریب خودروی شهروندان این شهرستان به پنج نفر رسیده و تاکنون پرونده شکایت ۴۰ مالک خودرو ثبت شده و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان احتمالی این باند ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها