أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۴۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
جبهه آزادگان با صدور نامه‌ای خطاب فرزند مدیرعامل معزول صندوق توسعه ملی، خواستار استعفای وی از مقام نمایندگی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، تشکل جبهه آزادگان با صدور نامه‌ای خطاب به سیده فاطمه حسینی نماینده اصلاح‌طلب تهران و فرزند مدیرعامل معزول صندوق توسعه ملی، با انتقاد از نطق او در صحن علنی مجلس در حمایت از فیش نجومی پدرش، خواستار استعفای او از نمایندگی مجلس شد.

در نامه این تشکل سیاسی خطاب به فرزند مدیرعامل معزول صندوق توسعه ملی آمده است: «فردی که از تریبون مجلس، استفاده شخصی می‌کند، لیاقت نمایندگی مردم را ندارد. این خانم می‌داند که سهم بی پدری فرزندان شهدا، درد دیدن پدران ولیچری، شیمیایی و اعصاب و روان و درد همسران ما که سالها نمی‌دانستند چه بلایی سر شوهرانشان آمده است و اصلاً چه باید بکنند از سفره انقلاب چه بوده است!؟

در ادامه نامه تاکید شده است: «این روزها آزادگان همه مشکلات خود را فراموش کرده‌اند و از این همه سوء‌استفاده دختر صفدر حسینی به ستوه آمده‌اند که گویی درد و فشار تمام آسیبهای روحی دوران اسارتمان با این جملات این خانم بازگشته است، بنابراین اعلام می‌کنیم آزادگان کشور خواهان استعفای این خانم از صندلی مجلس شورای اسلامی هستند».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
مرحبا به شما عزیزان و خانواده محترم شهدا، جانبازان و آزادگان خاک پای شما را میبوسم شاید غیرت مردانه شما مسئولین را به تحرک وادار کند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها