يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۵۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
جوییش پرس:
وبگاه صهیونیستی در تحلیلی ضمن طرح ادعاهای تکراری در خصوص تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای نوشت که رهبر ایران با خوانش تفکرات اوباما با مهارت وی را کنترل کرده و هوشمندانه از این شگرد بهره می برد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، وبگاه صهیونیستی «جوییش پرس» در گزارشی بااشاره به گذشت یک سال از توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی نوشت: با گذشت یک سال از توافق هسته‌ای، ایرانی‌ها مخفیانه در تلاش برای تهیه فن‌آوری غیر قانونی هسته‌ای و تجهیزات مرتبط آن هستند. آشکار است که رهبر ایران مطمئن است که آمریکا و غرب در زمینه توافق فشاری بر ایران وارد نخواهند کرد.

جوییش پرس در بخشی دیگر از تحلیل خود مدعی شد: آیت الله خامنه‌ای رهبر ایران با توجه به تجربیات گذشته‌اش  به خوبی می‌داند که دولت آمریکا با خواسته‌ها و نظرات ایران موافقت می‌کنند.

این وبگاه صهیونیستی در بخشی دیگر از گزارش خود نوشت: ایرانیان از نفوذ خود در آمریکا استفاده کردند تا اوباما رییس جمهور بی‌تجربه‌ای که مستعد ایده هژمونی ایران در خاورمیانه است را تسلیم نمایند. ایرانی‌ها متوجه شدند که اوباما برای یک توافق هسته‌ای و شوک در سیاست خارجی نامشخصش مستاصل بوده و آن‌ها نیز از این آسیب پذیری استفاده کردند.

جوییش پرس در بخشی دیگر این مطلب با اشاره به سخنان اوباما در سال‌های گذشته من جمله گفت‌و‌گوی دسامبر سال 2014 او با «رادیو ملی آمریکا»  که عنوان داشته بود که باید آرمان‌های مشروع ایران به رسمیت شناخته شوند و بیان این‌که جمهوری اسلامی می‌تواند قدرت منطقه‌ای موفقی باشد، نوشت: آیت الله خامنه‌ای با خواندن تفکرات اوباما با مهارت او را کنترل کرد و اینک از این شگرد هوشمندانه سیاسی بهره می برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها