أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۶۵۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از اشغال پست‌های مهم یکی از وزارتخانه‌ها توسط داماد و برادر خانم‌های آقای وزیر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده و اطلاعات به دست آمده در یکی از وزارتخانه‌ها آقای وزیر برادر خانم خود را به عنوان قائم مقام یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارتخانه و برادر خانم دیگر خود را نیز به عنوان مشاور IT خود منصوب کرده است.

وی افزود: این آقای وزیر داماد خود را به عنوان دستیار ویژه گماشته‌ و فرزند وی در همه بخش‌های وزارتخانه می‌چرخد و همه کاره و در وزارتخانه فعال مایشاع است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار داشت: متاسفانه ما اینگونه مسائل را در بسیاری از دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها به ویژه توسط اعضای شورا داریم و مشاهده چنین وضعیتی هستیم.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: در سازمان فرهنگی یکی از شهرداری‌ها که اخیرا به آنجا مراجعه داشتم مشاهده کردم هر یک از اعضای شورا تعداد 4-5 نفر از نزدیکان خود را در این سازمان مشغول به کار کرده است و وقتی به رئیس آن مجموعه گفتم این مجموعه را به چه شکل مدیریت می‌کند به من پاسخ داد من به هیچ وجه نمی‌توانم این مجموعه را مدیریت کنم و همه را به حال خود واگذاشته‌ام چرا که وقتی به هر یک از این نیروها امر و نهی می‌کنم از طرف عضو شورا تحت فشار قرار می‌گیرم و من برای اینکه موقعیت کاری‌ام را از دست ندهم به نیروهای تحت امر خود حرفی نزنم.

وی در پایان افزود:‌ اینگونه اقدامات برخلاف اصل سوم قانون اساسی که بر تساوی حقوق مردم تاکید دارد و همچنین برخلاف اصل 23 قانون اساسی است که دولت را موظف کرده شرایط اشتغال را برای همگان ایجاد کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فرخ
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
خدا خیر به نمایندگان بدهد که پول می گیرند اما وضع کشور این است..................
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها