يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۵۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شبکه خبری ورزش ایران :
عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان این که مجلس به دنبال این است که بتواند راه را برای ورود اسپانسر ها هموار کند گفت: برخی نهادها و موسسات خصوصی در تلاش هستند در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خود و برای تقویت ورزش قهرمانی از ورزشکاران المپیکی حمایت کنند.

به گزارش 598 ، سید فرید موسوی در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری ورزش ایران با بیان این که المپیک یک رویداد مهم در ورزش جهان است که برای تمام کشور ها بسیار مهم است گفت:  در ایران هم این موضوع بسیار اهمیت دارد و باعث ایجاد پیشرفت سطح ورزش ما می شود.

 

وی افزود:  به خاطر  اهمیت بالا ی المپیک باید از تمام ورزشکاران حاظر در این رقابت ها حمایت کامل شود تا ورزشکار هیچ دغدغه ای نداشته باشد و تمام تمرکز و تلاش خود را برای تمرین کردن و رسیدن به آمادگی کامل انجام دهد.

 

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به این که تمام مسئولین،  فدراسیون های ورزشی و نهاد های خصوصی باید از ورزشکاران المپیکی حمایت کنند و به آن ها روحیه بدهند تصریح کرد: ورزشکاران برای رسیدن به المپیک زحمت های زیادی می کشند و برای اینکه در المپیک نتیجه خوبی کسب شود به حمایت همه جانبه نیاز است.

 

وی در خصوص حمایت بانک گردشگری از  زهرا نعمتی پرچمدار کاروان اعزامی ایران به المپیک ریو گفت:  کار بسیار ارزشمندی انجام شده و  باید از بانک گردشگری به دلیل انجام چنین کاری در مجلس تشکر کنیم، چرا که در روزهای نزدیک به المپیک این کار باعث روحیه دادن به ورزشکار می شود. این کار بانک گردشگری قابل ستایش و ستودنی است.

 

موسوی افزود: از حمایت بانک گردشگری از زهرا نعمتی استقبال می کنیم و امیدوار هستیم که  این حمایت ها ادامه داشته باشد.

 

این عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان این که  در مجلس به دنبال این هستند که بتوان راه را برای ورود اسپانسر ها هموار کرد گفت: برخی نهادها و موسسات خصوصی در تلاش هستند در راستای اجرای  مسئولیت های اجتماعی خود و برای تقویت ورزش قهرمانی از ورزشکاران المپیکی حمایت کنند که این موضوع باعث بهتر نتیجه گرفتن ورزشکاران در المپیک می شود.

 

وی با تاکید به این که حمایت نهادهای خصوصی از ورزش باید ادامه داشته باشد تصریح کرد: باید از این نهاد ها برای اینکه از ورزشکاران حمایت می کنند تقدیر و  تشکر کرد. ما هم در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای حمایت از نهادها و ورزشکاران انجام خواهیم داد و همراه آن ها هستیم.

 

سید فرید موسوی افزود: امیدوار هستیم که در روزهای المپیک ورزشکاران ما بتوانند با این حمایت ها موفقیت هایی را کسب کنند تا نتیجه تلاش های خود را ببینند و مردم ایران را خوشحال کنند.

 

عضو فراکسیون ورزش مجلس  شورای اسلامی با اشاره به این که وظیفه دولت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی است و باید بستر لازم را برای حضور  بخش خصوصی فراهم کند گفت: در این زمینه ما به دنبال این هستیم که این راه را برای حضور بخش خصوصی در ورزش هموار کنیم. با برنامه ریزی هایی که در مجلس انجام خواهد شد و با هماهنگی دولت امیدوارم که بتوانیم به بخش خصوصی برای حضور در ورزش و حمایت از فدراسیون های ورزشی کمک کنیم./

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها