أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۵۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
با حضور علاقمندان به حرفه گویندگی ، عصر امروز تست صدا در رادیو ایران برگزار می شود
به گزارش پایگاه 598 ،   شنوندگان زیادی برای حضور در برنامه و شرکت در مسابقه گویندگی و اجرا اعلام آمادگی کردند که تاکنون حدود 300 نفر در آزمون اولیه ثبت نام کردند.

«مهدی ساعی» تهیه کننده مسابقه «یک دو صدا » درباره یک مرحله دیگر از این آزمون گفت: چهارشنبه، 6 مرداد ، دور سوم آزمون اولیه با داوری  «سرور پاکنشان» ، استاد «امیر نوری» و «ایمان ساکی» در رادیو ایران برگزار می شود. از بین  300 نفر شرکت کننده 20 نفر آنها مجوز حضور در برنامه را با توجه به امتیازات کسب شده به دست خواهند آورد.

 

وی افزود: در دو دور قبلی آزمون صدا  150 نفر ثبت نام کرده بودند که 15 نفر آنها برای حضور در برنامه توسط داوران تایید شدند.

ساعی در ادامه خاطر نشان کرد: این آزمون از ساعت 13 تا 18 در استودیو شماره یک ساختمان شهدا برگزار می شود .همچنین 300009090 سامانه پیامکی این برنامه و راه ورود و ثبت نام است .

در سایت رادیو ایران  و صفحه اختصاصی  برنامه نیز بخشی برای صداهای غایبی در نظر گرفته شده است که امکان حضور در برنامه را نداشتند و  می توانند نمونه صدای  خود را ارسال کنند و بعد از اعلام نظر داوران و پس از تایید آنها،  اقدامات لازم جهت حضور در برنامه صورت می گیرد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها