يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۵۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
نماینده دموکرات مجلس آمریکا ضمن انتقاد از مخالفان قرارداد بوئینگ با ایران اعلام کرد این قرارداد چندین میلیارد دلاری به ایجاد 100 هزار شغل در آمریکا منجر خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ویکلی استاندارد, نماینده دمکرات مجلس آمریکا ضمن انتقاد از مخالفان قرارداد چندین میلیارد دلاری بوئینگ با ایران خواستار گسترش مبادلات تجاری با ایران شد.

ارل بلومنوور،نماینده اورگان در کنگره آمریکا، صف کشیدن مخالفان در برابر فروش هواپیما از سوی شرکت بوئینگ به ایران را بسیار وحشتناک توصیف کرد و گفت این قرار داد طی 10 سال آینده 100 هزار شغل در آمریکا ایجاد خواهد کرد.

وی در سخنان خود به فرصت های قابل توجه اقتصادی در همکاری با ایران اشاره کرد و خواستار گسترش همکاری های اقتصادی با ایران شد.

وی ادامه داد ما شاهد هستیم که به زودی در ایران انتخابات برگزار خواهد شد و این سیگنال مثبتی برای ما محسوب می شود و نشانه تغییر است.

این نماینده کنگره تأکید کرد آمریکا در سیاست خود برای بهبود روابط با کوبا نیز دیر اقدام کرد.

تونی ورستاندیگ، جانشین مدیر کل موسسه صلح خاورمیانه دنیل ابراهام، نیز بر تأثیرات اقتصادی همکاری با ایران بر اقتصاد آمریکا صحه گذاشت.

وی ادامه داد در صورتی که بوئینگ به ایران هواپیما نفروشد این مسئله به شدت اقتصاد اوهایو را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها