أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۶۵۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
شهره سلطانی که اخیرا خواننده شده، از پلمب شدن کافه‌ای که در آن ترانه خوانی انجام شده است، خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 ، شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حواشی و شایعات آوازخوانی در یکی از کافه‌های تهران گفت: این خبر از ابتدا کذب محض بوده و خودم وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم.

وی ادامه داد: من این مطلب را روی صفحه شخصی‌ام گذاشتم و این اتفاق در کافه‌ای که متعلق به من و خواهر زاده‌ام است رخ داده، در واقع ما در اینجا شب ترانه برگزار می‌کنیم و بسیاری از جوان‌ها شعرهای خود را در آنجا می‌خوانند و یک آدم گزارش اشتباه در رسانه خود رفته است. آقا یا خانم، عزیزم شما به عنوان یک خبرنگار مسئول هستید.

سلطانی افزود: چند روزی کافه من به دلیل دیگری که نه مشکل اخلاقی بوده و نه مورد اماکنی، پلمپ شد و من خودم این خبر را در صفحه شخصی‌ام نوشتم، ولی بعدها فهمیدم که فردی به اشتباه علت پلمپ شدن کافه را خوانندگی شهره سلطانی درج کرده است. این دیگر کم‌سوادی آن فردی را می‌رساند که از خبر صفحه من سوء‌برداشت کرده و به اشتباه آبروی یک بازیگر را برده و در مورد من که سعی کرده‌ام آدم بی‌حاشیه‌ای باشم به شایعات و حواشی دامن زده است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری» با بیان اینکه خود من تکذیبیه این خبر را در صفحه شخصی‌ام گذاشته‌ام، اظهار داشت: سایتی که این خبر را انتشار داد، هم عذرخواهی کرد و هم تکذیبیه داد، ولی همین سوء‌برداشت‌ها برای من بازیگر کلی حاشیه درست کرده و همه کانال‌ها برای اینکه بازدید‌کننده‌های خود را بالا ببرند خبر را رفته‌اند. من با تمام کسانی که به این حاشیه دامن بزنند و بخواهند آبروی من را ببرند برخورد می‌کنم.

سلطانی ادامه داد: وقتی من مجوز را برای اجرای کنسرت در تالار وحدت دارم به حتم با قوانین جمهوری اسلامی ایران آشنا هستم. مگر می‌شود بیایم در کافه خودم اجرای غیرقانونی داشته باشم.

این بازیگر تصریح کرد: پلمپ شدن کافه ربطی به ترانه خواندن ندارد. این آدم‌ها فرق بین ترانه و آواز خواندن را نمی‌دانند.چرا من باید برای هر موضوع کوچکی در صفحه شخصی خودم توضیح واضحات بدهم. بگذاریم ما هم زندگی خود را داشته باشیم.

وی در پایان در خصوص اجرای دوم کنسرت خود اظهار داشت: انشاالله اگر اجرای دوم تأیید شود روی صحنه می‌رویم و خبر آن را هم بعد از تأییدیه اطلاع‌رسانی می‌کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها