کد خبر: ۳۸۶۵۹۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
واحدی متخلّف در منطقه ۲۱ تهران که اقدام به فروش گوشت چرخ‌کرده غیربهداشتی با سوءاستفاده از نام برندهای معروف کرده و گوشت‌های تاریخ گذشته، غیرقابل‌مصرف انسانی و مرجوعی را در میان مردم توزیع کرده بود شناسایی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، بازرسی‌های دامپزشکی شهر تهران پرده از تقلب بزرگی برداشت که سلامت و بهداشت عمومی مردم تهران را نشانه گرفته بود.

فردی متقلب و شیاد در واحدی در جنوب غرب شهر تهران (منطقه 21) اقدام به بسته‌بندی و عرضه گوشت چرخ‌کرده با گوشت‌های مرجوعی و تاریخ گذشته و ضایعات و عرضه آن با اسم برندهای معروف در بازار مصرف کرده است.

بنابراین گزارش، سید علی بابایی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تهران دراین‌ارتباط اظهار کرد: با توجه به عدم رعایت ضوابط بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور همچنین استفاده از گوشت‌های مرجوعی و تاریخ گذشته، سنگدان و آلایش طیور در تهیه گوشت‌های چرخ‌کرده بسته‌بندی و جعل لیبل کرده است.

وی افزود: میزان 4 تن گوشت چرخ‌کرده بسته‌بندی و فرآورده‌های خام دامی مورداستفاده در تهیه آنها از چرخه مصرف انسانی خارج و ضمن پلمب کارگاه متخلف مذکور، پرونده مربوطه تحویل مراجع قضایی شد.

علی بابایی از شهروندان تهرانی درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراحل حمل‌ونقل، نگهداری، توزیع و طبخ فرآورده‌های خام دامی، مراتب را در اسرع وقت طی تماس با شماره تلفن 66591005 به واحد رسیدگی به شکایات این اداره اعلام کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها