أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۶۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
چند نکته درخصوص خط تخریب سردار نقدی در فضای رسانه ای:
همین افتخار برای نقدی بس که از منتهی الیه چپ تا منتهی الیه راست که این روزها در تخریب سردار به نقطه مشترک رسیده اند؛ بدون تکلف او را نقد می کنند؛ برخی دیگر نیز گوی سبفت تخریب را از ارگان ملکه ربوده و به لجن پراکنی رسیده‌اند!/ به برخی از آقایان اعم از دولتی و غیر دولتی و مشغول در نهادها و مراکز مختلف باید گفت کار که نمی کنید لااقل نقد شدن را از نقدی یاد بگیرید ...
سرویس سیاسی پایگاه 598 -بهزاد مهرکش در صفحه شخصی اش نوشت: درباره این روزها که برخی ظاهرا بوی کباب توهم به مشامشان خورده و خط تخریب علیه سردار نقدی را به صورت کاملا هماهنگ و هدایت شده راه انداخته اند، فارغ از همه موضوعات مطرح در این زمینه، یک نکته اساسی به ذهنم رسید که بیانش را خالی از لطف نمی دانم.

اینکه عادت ما شده قطار در حال حرکت را سنگ بزنیم «به کنار»

اینکه در فضایی که دیگران شعار کار نکرده را می دهند، خروجی سازمان بسیج روی زمین و در عمل ملموس است هم «به کنار»

اینکه در فضای مصلحت اندیشی های برخی مدعیان انقلابی گری، سردار نقدی وسط میدان موضع می گیرد و حرف می‌زند هم «به کنار»

و ده ها «به کنار» دیگر

اما اگر همه این «به کنار»‌ها هم نبود، همین افتخار برای نقدی بس که از منتهی الیه چپ تا منتهی الیه راست که این روزها در تخریب سردار به نقطه مشترک رسیده اند؛ بدون تکلف او را نقد می کنند؛ برخی دیگر نیز گوی سبقت تخریب را از ارگان ملکه ربوده و به لجن پراکنی رسیده‌اند!

سکوت نقدی در برابر توهین ها و بازبودن بودن فضای نقد نقدی که البته در ادبیات برخی دوستان حزب اللهی نمای ما به فحاشی و اظهارات سخیف بدل شده و یا از هول حلیم انتخابات در تیتر نخست دوشنبه ی رپورتاژ شده، برای سردار مراسم تودیع می گیرند و بعدا روسیاهی به ذغال می ماند، می‌تواند درسی باشد برای دیگر دوستان دارای منصب.


به برخی از آقایان اعم از دولتی و غیر دولتی و مشغول در نهادها و مراکز مختلف باید گفت کار که نمی کنید لااقل نقد شدن را از نقدی یاد بگیرید... اصلا مساله اصلی همین کار کردن است وقتی کسی کار کند؛ تنبل ها نمایان می شوند حالا فرض کنید حاضر نباشد مثلا پای کار برخی دوستان هم بیاید دیگر همین است که می بیند؛ جوابش می شود توهین و فحاشی آنهم به اسم انقلابی گری!

العاقل یکفیه الاشاره
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها