أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۶۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
وزارت خارجه چین خبر داده که این کشور و روسیه ماه سپتامبر در دریای چین جنوبی مانور دریای مشترک برگزار می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در بحبوحه تنش‌ها بر سر مالکیت بخش‌هایی از دریای چین جنوبی، پکن از برگزاری مانور دریای مشترک با روسیه در این دریا خبر داده است.

در حالی که تنش‌ها در دریای چین جنوبی به دنبال حکم اخیر دادگاه لاهه علیه چین تشدید شده، پکن از برگزاری مانور نظامی مشترک دریایی با روسیه در این دریا خبر داده است.

به گزارش رویترز، سخنگوی وزارت خارجه چین امروز پنجشنبه اعلام کرده که ماه سپتامبر(شهوریور) این کشور و روسیه مانور نظامی مشترکی در دریای چین جنوبی برگزار می‌کنند.

«یانگ یوجون» البته تاکید کرده که این مانور نظامی، در ادامه دیگر مانورهای مشترک دو کشور انجام می‌گیرد و امری «معمول و متعارف» است.

چندی پیش بود که دادگاه لاهه با صادر کردن حکمی اعلام کرد که چین «هیچ حقی» در یک منطقه مورد مناقشه این کشور با فیلیپین ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها