أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۶۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
جنبش حماس با انتشار بیانیه ای اخبار منتشر شده مبنی بر به رسمیت شناختن رژیم اسرائیل از سوی «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی این جنبش را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، جنبش حماس با انتشار بیانیه ای اظهارات منتسب به «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی این جنبش مبنی بر به رسمیت شناختن اسرائیل را تکذیب کرد.

بر اساس این گزارش در این بیانیه آمده است: این گونه ادعاها تزویری است و هدف از آن نیز تخریب جایگاه حماس و مواضع رهبران آن است. ما بر مواضع ثابت و معروف خود در مخالفت با به رسمیت شناختن اسرائیل تاکید می کنیم.

حماس همچنین رسانه ها را به دقت و تحقیق بیشتر در خصوص مواضع این جنبش و اظهارات رهبران آن دعوت کرد.

پیش از این از سوی رسانه ها اعلام شده بود که «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در فلسطین از آمادگی خود برای به رسمیت شناختن حق اسرائیل خبر داده است.

طبق اخبار منتشره از سوی رسانه ها «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی تاکید کرده که در صورتی که اسرائیل ایجاد کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی و به پایتختی قدس را بپذیرد، حماس آماده پذیرش راهکار مسالمت آمیز و به رسمیت شناختن اسرائیل بر اساس طرح صلح عربی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها