کد خبر: ۳۸۶۷۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
معاون وزیر اقتصاد:
معاون وزیر اقتصاد گفت:وزارت خارجه برای افرادی که سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند اقامت ۳ ساله صادر می‌کند اما در برخی موارد از جمله در مشهد باید از صدور اقامت دائم برای اتباع خارجی پرهیز شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمد خزائی پیش از ظهر امروز در سی‌امین جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت خراسان رضوی که در سالن اجتماعات ساختمان شهدای دولت استانداری این استان برگزار شد اظهار داشت: در تفویض اختیار به استان‌ها بر اساس مواد قانونی در حال تمرکززدایی هستیم.

وی تصریح کرد: نکته این است که برای برخی از تفویض اختیارات به استان‌ها نیازمند مصوبات مجلس بوده و کاری که در این راستا انجام داده‌ایم این است که فرآیند تصمیم‌گیری را به استان‌ها واگذار کرده و در مرکز تنها مورد تایید بر آنها زده می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری وزیر اقتصاد در ارتباط با موضوع صدور اقامت در ازای سرمایه‌گذاری برای اتباع بیگانه خاطرنشان کرد: وزارت خارجه برای افرادی که سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند اقامت 3 ساله صادر می‌کند اما در برخی موارد از این موضوع بهره‌برداری شده و در این خصوص مشهد و خراسان رضوی دارای وضعیتی ویژه هستند که ایجاب می‌کند بی‌محابا اقامت برای اتباع خارجی صادر نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها