يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۷۲۱
زمان انتشار: ۱۷:۰۸     ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
مدیربرنامه های چند بازیکن پرسپولیس اعلام کرد: «امسال چون احمد توافق مالی خود را دیر انجام داد و یک سال هم تمدید کرد آن قرارداد هنوز به سازمان لیگ برده نشده و رقم واقعی درج نشده است.»
به گزارش پایگاه 598 ، انتشار رقم قراردادهای بازیکنان و مربیان لیگ برتر دارای نکات ریز و درشت و البته باورنکردنی بسیاری است. یکی از آنها رقم ناچیز اعلام شده برخی بازیکنان از جمله احمد نوراللهی است.

 

عبدالصمد ابراهیمی مدیربرنامه های این بازیکن توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرده که در ادامه می خوانید:

 

«اعلام ارقام قراردادها در سایت سازمان لیگ با واکنش های زیادی همراه بود. در مورد قرارداد احمد نوراللهی رقم دویست و یک میلیون تومانی ثبت شده.

 

احمد وقتی دو سال قبل به پرسپولیس آمد قرارداد سه ساله ای بست که سالی بیست درصد افزایش می یافت و رقم سال سوم آن دویست و یک میلیون بود اما توافق بر سر مبالغ فصول بعد منوط به عملکرد این بازیکن بود.

 

به همین دلیل مبلغ سال دوم چهارصد و شصت میلیون شد و امسال چون احمد توافق مالی خود را دیر انجام داد و یک سال هم تمدید کرد آن قرارداد هنوز به سازمان لیگ برده نشده و رقم واقعی درج نشده است.

 

در خصوص اینکه ارقام قرارداد برخی بازیکنان واقعی نیست موافقم. مثلا گفته می شود یک بازیکن عصر پنجشنبه با باشگاهی به توافق یک میلیارد و دویست میلیونی رسید که قرار بود نصفی از آن را نقدا از کانال دیگری دریافت نماید.

 

همه چیز علی الظاهر تمام شده به نظر می رسید که وی با تلفن بازیکنی از تیم دیگری مواجه و شام را به منزل آن بازیکن رفت. همانجا تلفنی با سرمربی آن تیم توافق یک میلیارد و نهصد میلیونی داشت و نهصد میلیون را شبانه یورو گرفت و قرارداد یک میلیاردی ثبت کرد. راست و دروغش گردن راوی.»

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۷ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
با پول بیت المال توپ بزنی این پولها را بگیری ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها