أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۷۲۴
زمان انتشار: ۱۷:۵۶     ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
سخنگوی وزارت امور خارجه با هشدار به اندک کشورهایی که کماکان از سیاست‌های فتنه‌انگیزانه سعودی‌ها حمایت می‌کنند، گفت: این همراهی در آینده نتیجه‌ای جز ایجاد مسئولیت در جنایاتی همچون کودک‌کشی و حمایت از تروریسم نخواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه با هشدار به "اندک کشورهایی که کماکان از سیاست‌های فتنه‌انگیزانه سعودی‌ها حمایت می‌کنند"، گفت: این همراهی در آینده نتیجه‌ای جز ایجاد مسئولیت در جنایاتی همچون کودک‌کشی و حمایت از تروریسم نخواهد داشت.

قاسمی درخصوص نشست اخیر اتحادیه عرب افزود: وزارت امور خارجه با رصد دقیق، تمام تحولات نشست، اسناد منتشره و اقدامات برخی کشور ها در این اجلاس را مورد بررسی قرار داد.

وی یادآور شد: صدور بیانیه جداگانه کمیته ٤ جانبه اتحادیه عرب علیه کشورمان در حاشیه اجلاس اخیر موریتانی نشان دهنده ناکامی سعودی ها در اجماع سازی می باشد.

سخنگوی وزارت امورخارجه افزود: سیاست های تفرقه انگیز عربستان و اصرار و فشار این کشور بر سایر کشورها برای حمایت از جنگ افروزی در یمن ،حمایت از تروریست ها در سوریه و عراق و سرکوبگری در بحرین و خیانت سعودی ها به جهان عرب در اتحاد علنی بارژیم صهیونیستی باعث شد که اجلاس موریتانی بی رونق و با حداقل مشارکت برگزار شود.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها