أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۷۵۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
محمود احمدی نژاد پنجشنبه (۷ مردادماه) برای زیارت بارگاه مطهر امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا ( علیه السلام) به مشهد مقدس سفر کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت اطلاع رسانی دکتر احمدی نژاد،  دکتر محمود احمدی نژاد پنجشنبه (۷ مردادماه) برای زیارت بارگاه مطهر امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا ( علیه السلام) به مشهد مقدس سفر کرد.

در حاشیه این سفر، جمعی از فعالان فرهنگی و شورای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و بازخوانی خط امام (ره) استان خراسان رضوی با دکتر محمود احمدی نژاد دیدار کردند.

دکتر محمود احمدی نژاد ضمن سخرانی در این جمع با بیان اینکه اگر ندانیم که چه هستیم و کجا می خواهیم برویم نمی توانیم بگوییم که چگونه باید زندگی کرده و از کدام راه باید برویم اظهار داشت: همه پیامبران آمده اند که همین سوال ها را جواب بدهند. همه انسان ها دوست دارند که پیشرفت داشته باشند. اگر معلوم نباشد که مقصد کجاست هر تغییری پیشرفت تلقی خواهد شد؟ پیشرفت به نسبت هدف تعیین می شود. اگر ندانیم که به کجا می رویم پیشرفت معنا ندارد.

وی با اشاره به اینکه اگر معلوم نباشد که کجا می خواهیم برویم اختلاف و دودستگی ایجاد خواهد شد، گفت: همه می گویند انقلاب ما هستیم. امام (ره) آمد در ادامه پیامبران الهی که زندگی بشر را تغییر دهد. همه آمدند که جهان را پر از عدل، انصاف و برادری کنند. لازمه این امر این است که حاکمیت جهان، حاکمیت عدالت و انسانی باشد. یکی از شعارهای انقلاب ما این بود که نظم حاکم در جهان را اصلاح کنیم. ما قبول نداشتیم که زیر بار مستکبرین و خودخواهان برویم و همه مشکلات و ظلم هایی که در بشر ابجاد شده محصول نظام حاکم بر جهان است. انقلاب آمد که این را اصلاح کند. امام و رهبری هم همین را فرمودند.

دکتر احمدی نژاد افزود: اگر هدف ها فراموش بشود عده ای پیدا می شوند و می گویند ما باید زیر بلیط سلطه برویم. اصلا می گویند ما برای همین انقلاب کردیم و خودشان را نیز مالک انقلاب می دانند. بنظرم این فراخوانی که مقام معظم رهبری دادند، بسیار هوشمندانه است. خیلی ها که در صدر انقلاب بودند هم فراموش کرده اند که کجا می خواستند بروند. باید تبیین صورت بگیرد تا هدف ها دوباره یادآوری شوند.

رئیس دولت مهر و عدالت اظهار کرد: ۳۷ سال از انقلاب گذشته و ما هنوز الگویی برای اداره اقتصادمان نداریم. هنوز الگویی برای اداره نظام تربیتی که برآمده از انقلاب باشد نداریم. چون هدف و مقصد را فراموش کردیم. یکدفعه می آیند نسخه می دهند که دوای درد کشور تحزب است. یعنی احزاب هیچ مشکلی ندارند؟ البته باید از همه علوم بشری اما در نقشه و پازل خودمان استفاده کنیم.

ایشان افزود: این موارد نیاز به تبیین دارد. چرا بعد ۳۷ سال، اسم آزادی را می بریم عده ای ترش می کنند؟ بالاترین سطح آزادی، انقلاب است. پیامبران آمدند تا انسان ها را آزاد کنند. واقعا جای شهید مطهری ها خالی است. یک تنه در برابر همه مکاتب تبیین می کرد.

دکتر احمدی نژاد با طرح این سوال که انقلاب چیست گفت: دیده اید که در این چند سال عده ای می گویند دوران انقلاب تمام شده است. البته با تعریف آنها درست است. انقلاب یعنی تجمیع انرژی های حاصل از ناراضی بودن از اوضاع و بعد انفجار و سرریز کردن آن و وقتی این اتفاق افتاد، پس انقلاب دیگر تمام شده است! اما منظور از انقلاب اسلامی این است؟ انقلاب ما محصول تجمع و فقر نبوده است. بلکه محصول کمالجویی مردم است. این دو کاملا از یکدیگر متفاوت است. امروز انقلاب اسلامی در دل ملت ایران، هزاران بار عمیق تر از سال ۵۷ است. به همین دلیل کاری نمی توانند بکنند. هر روز نفوذ می کنند و فشار می آورند اما انقلاب سرجای خودش است. امروز شما با هرکه صحبت کنید انتهای خواسته هایش آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: چرا نباید زیر بار نظام سلطه برویم؟ خود آنها می گویند اینها نمی توانند ایران را اداره کنند و به همین دلیل دشمنی خارجی طراحی کرده اند که داخل را ساکت کنند. البته برخی از داخلی ها هم همین فکر را می کنند. آنهایی که تمام فکر و ذکرشان میز و قدرت است.

دکتر احمدی نژاد در پایان با بیان اینکه امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ می دانست گفت: برخی گفتند این حرف تبلیغاتی بوده است اما شیطان استکبار ورزید و خودش را بالاتر دانست. در حال حاضر چه کسانی الان به خودشان اجازه می دهند که سر آدم ها را ببرند و فیلم بگیرند؟ کسانی که خودشان را بالاتر می دانند. آمریکا خودش را برتر می داند و اگر کسی نپذیرد با جنگ به او می فهمانند. هرکس نپذیرد مورد تهدید قرار می گرفت. کسی می تواند بگوید که شیطان کاری را انجام می دهد که آمریکا انجام نمی دهد؟ الان در منطقه را ببینید. دو طرف درگیری اسلحه از کجا می خرند؟ هر دو از نظام سلطه اسلحه خریداری می کنند و اصلا خود نظام سلطه این برنامه ریخته و بالا نشسته و می گوید دعوا نکنید! غیر از شیطان چه کسی می تواند این کار را انقدر قشنگ انجام دهد؟

در پایان این مراسم دکتر محمود احمدی نژاد از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Sweden
۲۱:۳۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۳
۴
خیر آقای احمدی نژاد. آن آزادی انبیا می گفتند با این آزادی مصطلح و رایج در فضای سیاسی جامعه تفابل 180 درجه ای دارد. آزادی مورد نظر انبیا یعنی بندگی خدا. بنده خدا باش تا از هر غیر او آزاد شو حتی از هوای نفس خودت. این خیلی متفاوت است با آزادی که منظورش زندانی کردن انسان در هوای نفس خود است به بهانه اینکه انسانها باید آزاد باشند!
اما چرا شما حاضر نیستید به این تضاد آشکار اشاره کنید؟ چون در حال بند بازی هستید.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
برو بابا کلید جان خوبه ازادی شعار خودتان است
اسفندیار رفیعی کشتلی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۸
۹
غرش دوباره احمدی نژاد در سال 96 میرود تا بنیان معتقدین به کدخدایی شیطان بزرگ آمریکا را برکند
پاسخ
یک رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۵
۱۰
اقای احمدی نژاد برنامه اقتصادی شما را هم دیدیم .که از دلش بابک زنجانی در اومد.بااین شیوه می خواهید عدالت را درجهان برقرار کنید
با افرادی که در اطراف شما هستن و بر.نده هاشون در قوه قضاییه مطرح هست
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
لعنت بر هوچی گری
ناشناس
Sweden
۰۱:۳۴ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
شما ایرانی هستید یا آمریکایی؟
. شکستن قوانین جهانی ایجاد شده توسط شیطان بزرگ جهاد است نه فساد. صد البته ایجاد شرکتهای پوشالی و اسامی جعلی برای دور زدن تحریمها ها یک امر لازم است. اما تو وکیل مدافع آمریکایی.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۷
۱۰
این اقای دکتر در ۸سال رییس جمهوری خود آنهمه درآمد نفتی را چطور خرج کرد که حال دم از برنامه اقتصادی میزند؟ مگر دکلهای نفتی زمان شما گم نشد؟مگر بیثباتی قیمت دلار علیرغم هزینه های زیادی که برای پایین نگه داشتن قیمت آن نمودید زمان شما نبود؟ مگر تحریمهای دنیا علیه ایران زمان شمانبود؟ مگرشعار شما آوردن پول نفت سرسفره ملت نبود؟ شاید یادت رفته وقتی که دولت را تحویل گرفتی نان چند بود گوشت چند بود،سیب زمینی چند بود و... بعدچند برابر شد؟ وحقوق کارمند چند بودوچند شد،متاسفانه افکارعمومی حافظه ضعیفی دارد لعنت خدا بر منافقین دروغگو ولعنت خدا بر ساده لوحان......لطفا یا چاپ کنید یا بدست صاحبش برسانید.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
فکر می کنم الزایمر داری
در امد نفتی کی بیشتر مفت به باد داده ؟
همون که عرضه راه اندازی هسته ای نداره و اینهمه زحمت دانشمندان هسته ای را به باد میده ؟ نه غلام ؟ یاد مهران غفوریان هاهاهاهاها
ناشناس
Sweden
۰۱:۴۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
یعنی باور کنم جواب سوالهایت را نمی دانی؟
نمی دانی اگر یک وانت شن را یک گوشه بریزید تا تپه شود آن تپه به چشم می آید. اما اگر ده برابر همان مقدار شن را روی زمین پخش کنید به چشم نمی آید.
اگر احمدی نژاد مثل دولتهای قبلی کوههای ثروت ایحاد می کرد و پول نفت را صرف لوکس تر کردن کلانشهرها می کرد یا به احزاب و ثروتمندان می داد متهم نمیر شد. اما او این پولها را برای توزیع عادلانه ثروت و محرومیت زدایی به کار گرفت و ایضا برای توسعه علمی و نظامی کشور و ایجاد و تثبیت متحدان
سیاسی و نظامی برای ایران. طبعا اقداماتش به چشم مردم شهر نشین و اشراف برج عاج نشینی چون شما نمی آید.

یا نمی دانی چرا وزرای نفت احمدی نژاد رای اعتماد نمی گرفتند؟ چرا احمدی نژاد در مبارزه با مفافیاسی نفتی شکست خود و چرا پسر مهاجرانی دکل را دزدید؟

یا نمی دانی بیثباتی قیمت دلار نتیجه کودتای بانکی و رسانه ای بود؟ درست عین همان کودتای ارزی در ونزوئلا و برزیل و آرزآنتین و زیمبابوه و هر کشور دیگری که آمریکا خواهان بی ثباتی در آن است.

یا نمی دانی تحریمها همه بعد فتنه 88 توسط کنگره آمریکا وضع شد و در هیچ قطعنامه ای چیزی به نام تحریم بانکی و نفتی نبود؟

یا نمی دانی و ندیدی چه طور پول نفت سر سفره مردم آمد تا جایی که هر خانوار دو تا و سه تا ماشین و موبایل خرید و قطار خوروهایی که از شهر تهران برای آخر هفته خارج می شوند راه افتاد که هرگز قبل از احمدی نژاد وجود نداشت؟


یا نمی دانیآنچه مهم است قدرت خرید است نه گرانی؟

یا نمی دانی حقوق کارمندان چقدر زیاد و چه تعداد کارمند و کارگر پیمانی و قراردادی رسمی شدند؟ و...


نه. حتما این چیزها را می دانی. اما همانطور که گفتی متاسفانه افکارعمومی حافظه ضعیفی دارد لعنت خدا بر منافقین دروغگو ولعنت خدا بر ساده لوحان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
اقای ناشناس
اره باور کن
من نمیدانم
نمیدانم اما میدانم که بحث با هوچی گر یعنی هیچ
یعنی نمیدانی نفت 120 دلار ایران در این دولت به 37 دلار قیمت رسید
واقعا پررویی حدی دارد
حرف های تو مثل این است که من اثبات کنم دو مساوی با چهار است
وقت برای تلف کردن ندارم کلید جان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
داری خودت رو لعنت میکنی
پررو تر از شما خودتون هستید
برو جمع کن کاسه و کوزه ات رو که بیکار تر از خوت باید بشینه بحث بی خود کنه
همه این هایی که نوشتی من که می دانم مطلب جدید و خاصی نیست
اره جون خودت تحریم ها بعد از فتنه 88 وضع شد.
جون خودت تو اول نفت 120 دلار بفروش نه 30 دلار
پس تقصیر ما بود که تحریم شدیم خدایی اصلا میفهمی چی داری میگی؟
یا این که وزیر احمدی نژاد تایید نمیشه اما برجام ظرف بیست دقیقه تایید میشه پس این هم از مشکل احمدی نژاده؟ نکنه با پرروی میخوای بگی برجام تحت تایید اصول گراهاست
برو داداش هنوز نمیدانی مجلس قبل اسم اصول گرایی داشت یعنی اخی پس مشکل از احمدی نژاد و وزراشه
چه قدر پررو بی شرم هوچی گر و بیکارند امثال شما
لعنت بر خودت و دزوغ گو ها و منافقان پرررررررررررو حالا دیگه ادعای ایمان هم میکنند بعد از اون همه گندی که بالا اومد
بزار باد بیاد کوچولو
موفق باشی اصلا حوصله مزخرف ها و مزخرف جات رو ندارم.
بابا تایید کن 598
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
دوستمان واقعا مثل این که الزایمر دارد
ان قدر یادمان است که پیش از احمدی نژاد وضعیت عمرانی شهرها چگونه بود و چه شد
وضعیت راه و راه سازی
لا اله الا الله
امان از پررررویی یک عده
برو بابا این هایی که میگی همه خواندیم میتوانی اثبات کنی
این ها هوچی گری یک مشت رسانه ای است که ادعا کردند که اصلاحات برنده انتخابات مجلس 94 بود
واقعا نمیدانستند 170 ـتقریبی ـ از 111 بیشتر است؟
برو بابا الزایمر دارند یک عده
چه قدر پررو
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۵
۰
ایشان صحبت های جالبی دارند اما آخر صحبت های ایشان جای سوال می باشد . منظور از طرف های درگیر جای سوال دارد . طرف دشمن مشخص است که از کجا سلاح تهیه می کند اما دولت سوریه و عراق جای بررسی بیشتر دارد
پاسخ
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۳ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۲
۲
پناه ميبريم. به خدا از شر شيطان رانده شده
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
شیطان رانده شده سه رفیقت است که در حصرند نه داش محمود که فرشته درگاه حق باشه از حق شهروندی برخورداره برخلاف شیاطین محصور و مطرود منفور
حجت اله جوادی شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۲۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۵
۴
استکبار جهانی و منافقین
در وحشت حضور دوباره ی احمدی نژاد هستند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
نخیر برادر
اصلاً هم اینطور نیست اونها از خداشون اون رئیس جمهور بشه چون باز میاد کارهایی می کنه که باید اماده جنگ با کل جهان بشیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
اها یعنی امریکا دلسوز تو شده
چی میگی برای خودت
اصلا تقصیر ژاپن بود که بمب هسته ای روش افتاد
هههههههههه
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۳
۵
خدا ایشان را کمک کند که در مسیر مستقیم خدمت به اسلام حرکت کند و شیاطین او را از راه منحرف نکنند

امثال بابک زنجانی و ... حاصل تفکرات اشرافی و مدیریت های فاسد سالهای متمادی است و ربطی به دولت حمدی نژاد ندارد، گرچه باید زودتر شناسایی می شد
ولی همه می دانند که این شخص در سیستم آقای هاشمی و بانک مرکزی آن زمان رشد کرده بود
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۱:۴۲ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
ببینم روز قیامت چطوری با بابک زنجانی رو به رو می شوی؟ اگر زنجانی فداکاری نمی کرد و حیثیت خود را برای دور زدن تحریمها گرو نمی گذاشت هنوز صضاحب همان شرکتها و باشگاههای ورزشی بود و احدی هم متعرضش نمی شد.
فارغ التحصيل بيكار
-
۱۹:۲۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۳
۲
با سلام .همه چيزي كه برادران هر دو دولت مي گويند با واقعيت خيلي فاصله داره.احمدي نژاد گفت و نشد و روحاني هم مي گه ولي تا حالا كه نشده.من دلم فقط به حال خودم و تمام جوانان كشورم مي سوزه كه هر روز يكي پس از ديگري از بس كه غصه مي خورند و تلاش مي كنند ولي بيفاييده .همش سكته مغزي و قلبي.با اين همه سرمايه بايد 5ميليون دانشجوي بيكار داشته باشيم.انقلاب كرديم و خون ريختيم كه حالا جوان ما در حسرت يك پرايد آهن پاره باشه.بخدا اين انصاف نيست روز قيامت بايد مسئولين جواب بدن.به فرموده مقام معظم رهبري مدظله العالي :مسئولين به گوش باشيد حق مردم را رعايت كنيد.
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۱:۴۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
حق شما است که بمیرید. چرا که راهتان را اشتباه آمدید. کشور نیازی به این همه دانشگاه رفته نداشت. الان هنرستان رفته ها را ببینید که چقدر راحت و خوشبختند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
آخرش ما نفهمیدیم این تیکه آخرش صحبتش در مورد دو طرف درگیر در منطقه با کیه
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۱:۴۴ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
منظورش این است که جنگ سوریه یک جنگ کثیف است که هم روسیه و هم آمریکا مایلند ادامه داشته باشد.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
با تشکر از همه اونایی که وقایع کشور را زیر نظر دارند اولا من دست بوس همه شماباشم چه موافقان وچه انتقاد گران چون تا شما هستید هیچ منافقی جسارت دست تعرض به کشور را نخواهد داشت
2- بیایید همه یک چیز را در گوش خود برای همیشه داشته باشیم اونم اینکه یک جمله
در زمان حضرت علی (ع) زمانی که امیر مومنان خواستند بیت المال را توذیع عادلانه بین فقرا وزنان بی سرپرست وغیره که مستحق آن بودند توذیع کند واز دست اشراف خارج کند دشمنیها با هر نوع ترفندی شروع وعمیقتر شد تا این اموال بدست فقرا ومحرومان نیافتد حال مقایسه کنید همه چیز را خواهید فهمید حال چه رفسنجانی باشد چه خاتمی چه احمدی نژاد چه روحانی وهرکه در مقابل این دشمن داخلی مقاومت کند خار وذلیل وخائن ومنافق معرفی میشود ودر زمان حضرت امیر هم تا جایی تبلیغات کردند که گفتند علی حتی نماز هم نمیخواند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
۲
۱
اقای احمدی نژاد مرد شریفی است اما اقای جلیلی دارای چند خصلت بارز می باشد ایمان و تقوا . شجاعت . تعقل . متانت . اخلاص .
پاسخ
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
۰
۱
دوستت داریم احمدی نژاد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها