يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۷۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
ارتش عراق از کشته شدن معاون سرکرده گروهک «داعش» به همراه چندین فرمانده این گروهک در نزدیکی مرز سوریه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بخش رسانه‌ای ارتش عراق شب گذشته (جمعه) اعلام کرد که در حمله جنگنده‌های عراقی به نشست فرماندهان گروهک تروریستی داعش، معاون ابوبکر البغدادی و چند تن از فرماندهان این گروهک کشته شده‌اند.

به گزارش تلویزیون رسمی عراق، بخش امنیتی و اطلاعاتی ارتش عراق پیش از این با رصد اطلاعاتی دقیق متوجه تحرکات غیر عادی در منطقه «القائم» در نزدیکی مرز سوریه و حضور فرماندهان بارز تروریست‌های داعش در قالب نشستی در این منطقه شده بود.

با ارائه این اطلاعات به نیروی هوایی عراق، با بمباران نشست فرماندهان داعش، دهها تروریست کشته و زخمی شدند و محل نشست آن‌ها نیز کاملا تخریب شد.

بنا به این گزارش انفجار این مکان، موجب سرایت آتش به چندین خودروی مملوء از مواد منفجره شده و با انفجار آن‌ها نیز انفجار مهیبی به وجود آمده است.

بخش اطلاعات ارتش عراق پس از این عملیات از کشته شدن معاون «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروهک تکفیری داعش و چندین فرمانده تبعه‌ی روسی، چچنی و قفقازی خبر داده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها