يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۷۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: درگیری بین بیمار و پزشک در شهر آستارا شخصی بوده و ربطی به موضوع پزشکی و مسائل درمانی بیمار ندارد.
به گزارش پایگاه 598 ، حسین اتحاد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس در رابطه با اخبار منتشر شده درباره درگیری پزشک و بیمار گفت: ظاهرا درگیری بین یک بیمار 72 ساله و یک پزشک رخ داده که این خبر به سرعت در فضای مجازی منتشر و دست به دست شده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های انجام شده تا این مرحله نشان می دهد که موضوع شخصی بوده و ربطی به مسائل درمانی و پزشکی ندارد. البته شنیده‌ها تنها از بیمار صورت گرفته و کاملا یک‌طرفه است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: برای بررسی‌های بیشتر لازم است تا صحبت‌های پزشک نیز شنیده شود که وی در حال حاضر در استان حضور ندارد.

اتحاد افزود: جراحات وارد شده جدی نبود و  البته از بیمار خواسته‌ایم تا برای ادامه درمان به شهر رشت بیاید.

وی در پایان گفت: به این مسئله به طور جدی رسیدگی و با هرگونه بی قانونی در این زمینه برخورد خواهیم کرد. درخواستی که داریم این است که تا روشن شدن علت دقیق این حادثه از گمانه زنی خودداری شود. مسئله اعتماد بین پزشک و بیمار نباید با این اخبار سنجیده نشده آسیب ببیند و مردم باید اخبار را صرفا از مسئولان و به طور دقیق دریافت کنند و بازار داغ شایعات در فضای مجازی کانال مناسبی برای دریافت اینگونه اخبار نیست.

به گزارش فارس؛ روز گذشته عکسی از چهره خون آلود یک پیرمرد بیمار در فضای مجازی دست به دست می‌شد که در توضیح آن ذکر شده بود پزشک در مراحل درمان به کتک زدن بیمار اقدام کرده‌ است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها