أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۷۹۰
زمان انتشار: ۱۷:۱۷     ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
فرماندار شهرستان کارون:
فرماندار شهرستان کارون با بیان اینکه دلیل فوت بیماران دیالیزی در حال بررسی است، گفت: نتایج صحیح و دقیق پس از انجام کار کارشناسی به اطلاع مردم خواهد رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،  غلام علیدادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فوت بیماران دیالیزی بیمارستان سینا اظهار کرد: دوشنبه هفته گذشته 50 بیمار در این بیمارستان دیالیز شد و روز بعد از مرخص شدن 5 نفر از آنها با علایم حالت تهوع، تب و اسهال به این بیمارستان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه پس از انجام معاینات، تشخیص اولیه بر بیماری عفونی اعلام شد، افزود: متاسفانه 3 نفر از این بیماران تا روز جمعه جان خود را از دست دادند و یک نفر میز بعد از اعزام به بیمارستان گلستان اهواز جان خود را از دست داده است.

فرماندار شهرستان کارون با بیان اینکه تحقیقات برای دلیل وقوع این بیماری همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: این بیمارستان روزانه نزدیک به 85 بیمار دیالیزی را سه نوبت خدمات‌دهی می‌کند.

علیدادی با بیان اینکه برخی از شایعات فضای مجازی گفتار حاشیه‌سازان است و صحت ندارد، خاطرنشان کرد: نتایج صحیح و دقیق پس از انجام کار کارشناسی به اطلاع مردم خواهد رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها