يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۸۰۹
زمان انتشار: ۰۰:۰۹     ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
مذاکرات سه باشگاه با احسان حاج صفی وارد فاز تازه ای شده است .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، در حالی که سه باشگاه تراکتورسازی تبریز،استقلال تهران و سپاهان اصفهان خواهان جذب احسان حاج صفی هستند اما تا این لحظه مقصد نهایی احسان مشخص نشده است. 

 

برهمین اساس هر سه باشگاه مذاکرات مالی خود با این بازیکن را انجام داده اند و نکته جالب آنکه باشگاه استقلال بالاترین رقم ممکن را برای حاج صفی در نظر گرفته است. 

 

این بازیکن طی مذاکرات خود با نمایندگان هر سه باشگاه اعلام کرده که باید مبلغ 600میلیون تومان به باشگاه فرانکفورت پرداخت کند لذا هر باشگاهی که وی را می خواهد باید این مبلغ را بپردازد.

 

باشگاه سپاهان اصفهان و باشگاه تراکتورسازی تبریز پیشنهاد مالی خود را به این بازیکن اعلام کرده اند اما استقلال تهران مبلغ چشمگیری را به حاج صفی  اعلام کرده که بیش از پیشنهاد سپاهان و تراکتورسازی است. 

 

استقلالی ها جدا از تقبل پرداخت 600میلیون تومان بدهی حاج صفی به باشگاه آلمانی،مبلغی را هم برای او هزینه خواهند کرد که این رقم در صورت پرداخت شدن به این بازیکن می تواند برای نقل و انتقالات فوتبال ایران رکوردی باشد.

 

حالا باید منتظر ماند و دید مبلغ قابل توجه استقلال می تواند حاج صفی را به پایتخت بکشاند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها