أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۸۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
غلامحسین الهام در يادواره شهيد عربلو در قم عنوان کرد؛
سخنگوی دولت دهم اظهار داشت: امروز کسانی پس از چند دهه برخورداری از مزایای حکومت دینی می گویند حکومت دینی مفید نیست! پس چرا شما چند دهه به نام دین حکومت کردید و امروز همچنان اصرار دارید که به قول خودتان بر سر سفره انقلاب باشید؟!/ آيا اين تدبير است که با دشمن ساختند و دشمن به آنها اميد بست اما حتي حاضر نشد پشيزي هم به آنها بدهد؟!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دکتر غلامحسین الهام شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت شهید عرب‌لو که در مسجد شهید مصطفی خمینی (ره) قم برگزار شد، اظهار داشت: کساني که مدعي تدبيرند بايد تدبير را از امام صادق (ع) ياد بگيرند که در پيچيده ترين شرايط سياسي - اجتماعي صدر اسلام و انتقال قدرت از آل مروان به بني عباس طوري مديريت کردند که هيچ يک از دشمنان نتوانستند سوء استفاده کنند.

سخنگوي دولت سابق با بيان اين مطلب تصريح کرد: اما بعضي ها در داخل حکومت اسلامي به گونه اي عمل مي کنند که اميد دشمن به آنها بسته مي شود و سرمايه و ابزار دشمن مي شوند. آيا اين تدبير است که با دشمن ساختند و دشمن به آنها اميد بست اما حتي حاضر نشد پشيزي هم به آنها بدهد؟!

استاد حقوق دانشگاه تهران با اشاره به اينکه در رفتار سياسي امام صادق (ع) هيچ باطلى تأييد نشد و هيچ بهانه اى براى از بين بردن سرمايه عظيم و بالقوه جامعه وامت اسلامى به دست جبهه دشمن نيفتاد افزود: ولى هرگز خيال دشمن از امام عليه السلام آسوده نبود و مبارزان با منكر بزرگ ظلم كه جهت گيرى درست اعتقادى داشتند به صورت پنهان و سازمان يافته از حمايت امام برخوردار بودند و بسط معارف حقه در كمال آزادى گفتگو و بحث علمى رايج بود و امام بنيان حق را از جهت علمى و فرهنگى حمايت ، تقويت و توسعه مى دادند.

دکتر الهام با تاکيد بر اينکه امروز امام خامنه اي نيز با شرايط بسيار پيچيده و سختي که جهان اسلام در گير آن است فضا را به خوبي مديريت مي کنند تصريح کرد: مسلمين امروز از يک سو گرفتار پديده شوم افراط گرايي تکفيري هستند و از سوي ديگر تحت تهاجم فکري و فرهنگي غرب و در اين شرايط است که رهبر معظم انقلاب همچون دوران امام صادق(ع) بر نهضت علمي و کرسي هاي آزادانديشي تاکيد دارند.

وزير اسبق دادگستري با بيان اينکه شهداي ما و رزمندگان اسلام خود را بدهکار اسلام و انقلاب مي دانستند و در راه شهادت بر هم سبقت مي گرفتند و نيامده بودند که سهمشان را از سفره انقلاب بگيرند گفت: امروز کساني پس از چند دهه برخورداري از مزاياي حکومت ديني مي گويند حکومت ديني مفيد نيست! پس چرا شما چند دهه به نام دين حکومت کرديد و امروز همچنان اصرار داريد که به قول خودتان بر سر سفره انقلاب باشيد؟!

سخنگوي دولت نهم تصريح کرد: با دين است که مي توان حقوق هاي نا به حق پرداخت شده از بيت المال را برگرداند، مکتب اميرالمومنين است که مي تواند از شما حساب کشي کند، دين است که رفاه همگاني، عدالت ، تعالي ، ظلم ستيزي در برابر دشمن و ايستادگي در برابر انحراف را براي مردم به ارمغان مي آورد.

دکتر الهام با بيان اينکه با مسيري که رهبر انقلاب ترسيم کرده اند آينده روشن است گفت: امروز مطالبه رهبر انقلاب ايستادگي و مقاومت براي حفظ آرمانهاي بلند علوي و جعفري است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها