أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۸۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰۰ نفر از مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان فردا با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.
 به گزارش پایگاه 598 به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سرهنگ عوضعلی فقیری اظهار داشت: در پی اعلام دفتر مقام معظم رهبری به دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان برای دیدار همه اقشار؛ جلسه‌ای با حضور مسئولان گرفته شد که در آن مقرر شد سپاه سلمان مسئولیت این اعزام را برعهده برگیرد.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: پس از پیگیری و برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد 500 برادر شیعه و سنی با قطار عازم شوند تا در روز دوشنبه یازدهم مردادماه با رهبر معظم انقلاب دیدار کنند.

وی با بیان اینکه 40 درصد این کاروان عاشقان ولایت "شیعه" و 60 درصد "اهل‌سنت" هستند که برای دیدار با مقام معظم رهبری عازم شدند، تصریح کرد: این کاروان متشکل از سران طوایف، علماء، معتمدان و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار صاحب‌نظر است که به‌مدت 4 روز راهی این سفر شدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین‌بار در طول تاریخ است که چنین طیف گسترده‌ای از افراد شیعه و سنی شامل تمامی اقشار سیستان و بلوچستان برای دیدار با مقام معظم رهبری عازم سفر می‌شوند.

وی افزود: برادران شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در کنار استان‌های مرزی کشور شامل کرمان، کردستان، لرستان، اردبیل، کرمانشاه و آذربایجان‌غربی با حضرت آقا دیدار می‌کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها