أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۸۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی اگر وجود خارجی دارد مطالبات من را از سپاهان بگیرد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسینی در خصوص پیگیری مطالباتش از باشگاه‌های سپاهان و نفت تهران گفت: متاسفانه مسئولان باشگاه سپاهان بعد از این همه سال هنوز مالیات من را نداده‌اند و وقتی می‌گویم که چرا مطالباتم را نمی‌پردازید به من می‌گویند برو شکایت کن.

وی ادامه داد: خیلی راحت مبالغ قرارداد ما منتشر می‌شود و آنرا رسانه‌ای می‌کنند اما هیچگاه هیچ بازیکنی مبلغ قراردادش را کامل نمی‌گیرد. علیرضا رحیمی عنوان کرد بود که مبلغ مرا کامل پرداخت کرده اما باید بگویم که آنرا نداده است و مطمئن باشید تا آخرین لحظه حتی اگر قرار باشد به دادگستری و یا بالاترین مراجع قضایی شکایت کنم از حق خودم کوتاه نمی‌آیم. متاسفانه پول ما را کامل نمی‌دهند اما باید مالیات را تا ریال ‌آخر بپردازیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس اظهار داشت: از اداره مالیات هر روز به من زنگ می‌زنند و بعد من که از سپاهانی‌ها پیگیر می‌شوم خیلی راحت به من می‌گویند برو شکایت کن! مطمئن باشید اگر ممنوع الخروج شوم کاری با آقایان انجام می‌دهم که هیچ وقت یادشان نرود.

حسینی اظهار داشت: از باشگاه نفت هم طلبکار هستم اما قرار شده با آنها صحبت کنم تا مطالباتم پرداخت شود اما موضوع سپاهان فرق می‌کند و مطمئن باشید اگر مطالباتم را ندهند به همه جا حتی مراجع قضایی بیرون از فوتبال و دادگستری شکایتم را خواهم برد. کمیته انضباطی اگر وجود خارجی دارد باید مطالبات من را از سپاهان بگیرد. ما 3 بار سپاهان را قهرمان کردیم. آیا این معرفت است که این کار را با من انجام می‌دهند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها