يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۸۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
رئیس بیمارستان سینای کارون در استان خوزستان گفت: در این بیمارستان سه بیمار بخش دیالیز به فاصله یک روز از یکدیگر فوت کرده‌اند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، سید صاحب حسینی نژاد در خصوص جزئیات حادثه مرگ تعدادی از بیماران بخش دیالیز بیمارستان سینای کارون گفت: این بیمارستان ۸۵ بیمار دیالیزی دارد که به صورت یک روز در میان به این مکان مراجعه می کنند و در سه شیفت کاری مورد درمان قرار می گیرند.

وی افزود: روز دوشنبه هفته قبل (چهارم مردادماه) در شیفت صبح و بعد ازظهر مثل همیشه بخش دیالیز در حال خدمات رسانی به بیماران بوده است و همه بیماران آن روز با وضعیت سلامتی خوب از بخش مرخص شده اند ولی ۲۴ ساعت بعد، پنج نفر از آنها با علایم تب، اسهال خونی، تهوع و استفراغ به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده اند.

حسینی نژاد ادامه داد: این بیماران با تابلوی عفونت روده ای بستری شدند و در عین حال بخش دیالیز ما همزمان و بدون انقطاع در حال خدمات رسانی به بیماران بود و مشکلی برای سایرین پیش نیامده است.

رئیس بیمارستان سینای شهرستان کارون تصریح کرد: در همان زمان یک نفر با رضایت خود از بیمارستان مرخص شد ولی چهار نفر دیگر تحت درمان و مراقبت قرار گرفتند ولی روز چهارشنبه یک نفر از آنها فوت کرد و پنج شنبه و جمعه نیز هر روز یک نفر فوت کرد و تعداد این فوتی ها متاسفانه به سه نفر رسید و اعلام فوت چهار نفر صحت ندارد.

حسینی نژاد در خصوص بیماران فوتی نیز گفت: یک مرد ۴۰ ساله، یک مرد ۶۰ ساله و یک خانم ۵۰ ساله فوتی های این بیمارستان را تشکیل می دهند.

وی توضیح داد: همزمان با مراجعه بیماران به اورژانس بیمارستان و هنگامی که متوجه شدیم همه مراجعه کنندگان دیالیزی هستند، اقدام به نمونه برداری از تمام وسایل و تجهیزات بخش دیالیز کردیم ولی هیچ مشکلی در این خصوص مشاهده نشد هر چند جواب قطعی فردا اعلام می شود.

حسینی نژاد در خصوص اینکه گفته می شود بیماران به علت مصرف غذای بیمارستان به این وضع دچار شده اند نیز گفت: این موضوع نیز نمی تواند صحت داشته باشد زیرا همه بیماران بیمارستان از غذای بیمارستان استفاده می کنند و غذای بخش دیالیز در مکان دیگری تهیه نمی شود به همین دلیل اگر غذای بیمارستان مشکل دارد باید سایر بیماران بخش های دیگر نیز دچار مشکل می شدند.

رئیس بیمارستان سینای اهواز بیان کرد: اتفاقا بخش دیالیز این بیمارستان از مجهزترین بخش های دیالیز خوزستان است زیرا در چهار ماه گذشته به صورت کامل نوسازی و تجهیز شده است .

حسینی نژاد تاکید کرد: قطعا مشکل بیماران فوتی از دستگاه های بخش دیالیز نبوده زیرا همه آنها در سلامت کامل از بیمارستان مرخص شده اند و ۲۴ ساعت بعد از آن با این مشکل مواجه شده اند.

وی تاکید کرد: این بیماران به علت عفونت روده ای فوت کرده اند و احتمال اینکه به وسیله یکی از بیماران به این مشکل دچار شده باشند وجود دارد ولی به زودی علت اصلی اعلام می شود ولی به مردم اطمینان می دهیم که این بیمارستان با مشکل خاصی در این خصوص مواجه نیست .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
جناب رئیس توجیه خوبی نکردید ، بهتر است علت یابی کنید بیچاره این ملت
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
به احتمال دويست درصد اينان از همان گروه بيماراني بوده اند كه در دولت قبل در كف بيمارستانها زايمان كرده بودند كه به همان علت هم به آن دنيا سفر نموده اند

ضمنا" وزير بهداشت فعلي . به كل ازين مسئله مبرايند !!!

ههههههههههههههههههههههه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها