يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۸۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
طبق شنیده ها زمزمه سفیر ایران شدن حسین فریدون در انگلیس یا یکی از کشور ها وجود دارد! آیا ازین حرکت بوی فرار از محاکمه می آید؟
  به گزارش پایگاه 598 به نقل از فرهنگ نیوز، سید مصطفی میرشفیعی مشاور اسبق روحانی با انتشار یادداشتی انتقادی نسبت به دولت یازدهم و فعالیت های پشت پرده ی حسین فریدون برادر رئیس جمهور نوشت :

یا اَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ شُهَداءَ لِلَّهِ وَ لَوْ عَلى‏ اَنْفُسِکُمْ اَوِ الْوالِدَیْنِ وَ الْاَقْرَبِینَ اِنْ یَکُنْ غَنِیّاً اَوْ فَقِیراً فَاللَّهُ اَوْلى‏ بِهِما فَلا تَتَّبِعُوا الْهَوى‏ اَنْ تَعْدِلُوا

اى کسانى که ایمان آورده‏اید ، قیام کنندگان دائمى به عدالت باشید و شهادت هاى شما براى خدا ادا شود، اگر چه به ضرر خویشتن یا پدر و مادر و خویشاوندان تمام شود، بدون تفاوت میان بی نیاز و نیازمند ، خداوند به نیازمندى و بی نیازى آن دو داناتر و شایسته ‏تر است . از هوى پیروى نکنید تا عدالت بورزید.(نساء 135)


طبق اصل 122 قانون اساسی قانون اساسی رئیس جمهور خود را  پاسخگوی ملت و رهبری و مجلس دانسته و بر طبق اصول 19 و 20 قانون اساسی مناسبات قومی و قبیله ای را باید نادیده بگیرد!‌


از طرفی حسین فریدون برادر رئیس جمهور با پرونده سنگینی که برای خود به وجود آورده است، در صدر متهمین و در اولویت کسانیست که باید محاکمه شوند!
بانی و طراح شبکه های فساد اقتصادی در دولت، سوء استفاده از موقعیت و جایگاه با تقلید صدای رئیس جمهور و مانع سفر رفتن یکی از مسئولین شدن، لو رفتن قضیه انتصاب مدیر عامل بانک رفاه که علی رغم داشتن چندین پرونده سنگین که باز هم به اصرار حسین فریدون در این سمت منصوب شده بود و.... از جمله اتهامات سنگینی است که گریبان گیر حسین فریدون شده  و وی را به یکی از پر حاشیه  ترین مفسدین اطراف رئیس جهور تبدیل کرده است در جایگاه #برادر رئیس جمهور!
اما طبق شنیده ها زمزمه سفیر ایران شدن حسین فریدون در انگلیس یا یکی از کشور ها وجود دارد!
 
زیرا باید گفت محاکمه حسین فریدون در سال آخر ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی تبدیل به یک مسئله جدی برای وی و در واقع مشکلی اساسی در روند برنامه ریزی برای انتخابات 96 خواهد شد که طبیعتا دولت علاقه چندانی به این مسئله ندارد!


اما با این تفاسیر جناب روحانی در سفر دیروز خود به کرمانشاه در مورد محاکمه مفسدین اقتصادی یک موضع جدی گرفتند و بالطبع مردم نیز انتظار پیگیری جدی و عدم لاپوشانی این مسئله را توسط دولت جهت تسریع در روند پیگیری دستگاه قضا دارند دارند.


ان شاءالله که این سخنان نیز همانند سایر وعده های به مردم پشت گوش انداخته نمیشود.

ومن الله توفیق
سید مصطفی میر شفیعی 95/4/28


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
آقا نگذاريد كه فراركند
مي خواهند به اسم سفير و وكيل و ........ ايشان را مانند خاوري فراري دهند

تا وقت هست بايد كاري كرد !!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها