أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۸۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان اعلام کرد که مدافع - هافبک جدید این تیم برای همراهی تیمش در هفته سوم مشکلی نخواهد داشت.
  به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، منوچهر نیکفر در مورد توافق نهایی صورت گرفته با احسان حاج‌صفی برای بازگشت این بازیکن به سپاهان اظهار داشت: اکنون خبر ویژه‌ای نمی‌توانم بگویم، اما توافق حاصل شده است و امضای قرارداد به بعدازظهر موکول خواهد شد.

وی درباره اینکه حاج‌صفی از چه زمانی به جمع تیم اضافه خواهد شد، گفت: از نظر ما مشکلی وجود ندارد و او از عصر امروز و با صلاحدید کادرفنی می‌تواند به اردوی تیم هم اضافه شود. چون ما او را پس از امضای قرارداد از عصر امروز (یکشنبه) رسماً سپاهانی می‌دانیم و مشکلی هم برای همراهی تیم در تمرینات نخواهد داشت.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان درباره اینکه ITC این بازیکن چه زمانی صادر خواهد شد تا او در ترکیب زردپوشان اصفهانی قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: مشکلی وجود ندارد و ITC او از هفته سوم می‌رسد تا با صلاحدید کادرفنی در ترکیب قرار بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها