أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۸۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
یوسف‌خانی گفت: قیمت هر کیلو مرغ با کاهش قیمت ۵۰۰ تومانی نسبت به اوایل هفته گذشته به ۷ هزار و ۹۰۰ رسید.

  به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری بسیج، مهدی یوسف‌خانی درخصوص قیمت مرغ در هفته جاری گفت: قیمت هر کیلو مرغ نسبت به اوایل هفته گذشته 500 تومان ارزان شد و از 8 هزار و 400 تومان در روز جاری به 7 هزار و 900 تومان رسیده است که این قیمت از روز چهارشنبه هفته گذشته‌ ثابت بوده است.

وی در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌شود قیمت مرغ از 7 هزار و 900 تومان افزایش نیابد و حتی در اواخر هفته جاری کاهش قیمت را نیز تجربه کنیم و قیمت مرغ بیش‌تر از 8 هزار تومان افزایش نیابد.

 رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به قیمت مرغ زنده گفت: هر کیلو مرغ زنده با توجه به قیمت 7 هزار و 900 تومانی مرغ 4 هزار و 700 تومان است این در حالی است که درهفته گذشته قیمت مرغ زنده به هر کیلو 5 هزار و 400 تا 5 هزار و 700 تومان رسیده که این قیمت معقولی برای مرغ زنده نیست.

یوسف‌خانی در ادامه بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت فرآورده‌های طیور در بازار و همچنین افزایش قیمت جوجه شاهد افزایش قیمت مرغ در بازار بوده‌ایم و با توجه به اینکه مرغداران در سال‌های گذشته در این فصل متضرر شده بودند در سال جاری با افزایش قیمت مرغ تا حدودی این ضررها جبران شد.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلو ران مرغ به 6 هزار و 900 تومان رسیده و هر کیلو سینه بدون استخوان به 15 هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به گرانی قیمت تخم مرغ در بازار گفت: قیمت هر کیلو تخم مرغ به 5 هزار 400 تومان و هر شانه به 9 هزار تا 9 هزار 500 تومان رسیده و شاهد افزایش قیمت این محصول در بازار هستیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
قبل از ماه مبارك رمضان . مرغ قيمتي 5 هزار تومانه داشت كه اكنون به 8 هزار تومان رسيده است و اين تورمي 60 درصدي را نشان مي دهد
اكنون ما مانده ايم كه با چه حسابي . چناب حقوقدان . تورم كشور را زير 10 درصد اعلام كرده است ؟!!!
شايد رياضي حقوقداناني ايشان ضعيف است و يا فكر كرده اند كه رياضي كساني كه به او راي داده اند بيش از يك كلاس نيست ؟!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها