کد خبر: ۳۸۶۸۹۴
زمان انتشار: ۱۶:۲۹     ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
حمله مشاور هاشمی رفسنجانی به وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی؛
مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هم‌اکنون سه سال از عمر این دولت می‌گذرد و اتوبان همت هنوز تکمیل نشده است و این از بی‌عرضگی وزیر راه و شهرسازی است.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، قدرت‌الله علیخانی در مراسم سالروز شهادت مؤسس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) که شنبه‌شب در روستای روح‌آباد از توابع الموت غربی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: احمدی‌نژاد برای اسلام و انقلاب مضر است و من هر کجا نام او را می‌شنوم، دوری می‌کنم.

وی با بیان اینکه کار خوب را هر کسی که انجام دهد، می‌گوییم و از آن یاد می‌کنیم، افزود: یکی از آن‌ها نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت قبل بود و بنده به جهانگیری نیز پیشنهاد دادم ایشان در کابینه دولت جدید بماند که این‌گونه نشد.

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اتوبان همت در تهران هفت ماه مانده به پایان عمر دولت قبل باز شد و 8 کیلومتر منتهی به کرج باقی مانده که آقایان مصاحبه کرده و گفتند تا خردادماه که دولت روحانی آغاز به کار کرد، تکمیل می‌شود.

علیخانی در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون سه سال از عمر این دولت می‌گذرد و این اتوبان هنوز تکمیل نشده است، گفت: بهانه آقایان این بوده که پادگان‌ها در مسیر هستند و به بودجه 250 میلیارد تومانی نیاز است.

وی افزود: این مشکلات قبلاً هم بوده و این از بی‌عرضگی وزیر راه و شهرسازی است که هنوز نتوانسته‌اند این پروژه را به سرانجام برسانند.

نماینده اسبق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کوتاهی از هر دولت و وزیری ببینیم تذکر می‌دهیم چون بنا بوده که با صداقت روبه‌رو شویم و درست است دولت تحریم شده ولی باید بدانیم دولت گدای 250 میلیارد تومان نیست.

علیخانی در ادامه با بیان اینکه به همراه آقای ابوترابی نایب رئیس سابق مجلس، انتقال گاز به الموت را کلنگ‌زنی کرده‌اند، تصریح کرد: 14 کیلومتر آن به مشکل برخورده است که با پیگیری‌های مدیرکل جدید اداره گاز استان قزوین امیدواریم امسال شاهد گازرسانی به دو الموت شرقی و غربی باشیم.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: یک نکته در مورد برجام این است که نه تنها دولت روحانی بلکه هر دولتی بدون اذن رهبری نمی‌تواند قراردادی را امضاء کند.

علیخانی در ادامه به صدور قطعنامه‌ها و اعمال تحریم علیه ایران در زمان دولت گذشته اشاره کرد و گفت: قطعنامه‌های عراق، لیبی و ... هنوز پا برجا است و این معجزه‌ای بود که دولت با تدبیر رهبری توانست قطعنامه‌ها و تحریم‌ها را بشکند.

نماینده اسبق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود درباره اثرات تحریم در سال‌های گذشته بر اقتصاد ایران، اظهار داشت: اگر کسی دیروز می‌خواست 1000 دلار به خارج برای تحصیل پسرش بفرستد، نمی‌توانست که امروز این مشکل دیگر وجود ندارد و کار دولت و بالاتر از آن تدبیر رهبری قابل تحسین است.

وی در پایان با بیان اینکه امیدواریم دولت بتواند خدمات بهتری ارائه بدهد و هر دولتی در خدمت مردم باشد ما در خدمت آن هستیم، تصریح کرد: اصل، نظام، انقلاب، رهبری و مردم هستند و اگر اینها راضی باشند دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
آقای علیخانی خودت چقدر احمدی نژاد را تخریب کردی یک دانه رااگر می توانستی اثبات می کردی چند ماه مانده انتخابات راه افتادی کدخدا زاده ها راجمع کردی دور خودت برای منافع کدام جریان کدخدازاده ها هنوز رویای ساقط کردن نظام را دارند این اخر عمری بشین خانه استغفار کن
پاسخ
قدرت
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
ما از این آقا قدرت تشکر داریم که حرف 3 سال قبل ما در خصوص این وزیر ویرانگر را بالاخره گفت: آخوندی بی عرضه است!
بابا تفاهم از این بهتر.حالا هی نامردی کنند بگنند ما تفاهم نداریم!
قدرت جون! جون اکبر نسخه استیضاحشو بپیچون.این برعرضگی مسکن مهر و طرحههای عمرانی و زیر بنایی کشور را به تعطیلی و بیکاری رو بسیار زیاد کرده.
قدرت جون! تشکر تشکر
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
ايشان همان قدرت دروغگويه نيست ؟!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها