يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۷۰۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران ضمن محکوم کردن دیدار رئیس تشکیلات خودگردان با سرکرده منافقین، بر عدم همراهی ملت فلسطین با تروریست‌ها تاکید کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دیدار «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان با «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین در پاریس با واکنش شدید مردم و مبارزان فلسطینی مواجه شد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در واکنش به دیدار، بیانیه‌ای صادر و آن را محکوم کرد.

در این بیانیه بر عدم همراهی ملت فلسطین با تروریست‌ها تاکید شده است.

«ناصر ابو شریف» نماینده این جنبش در تهران ضمن محکومیت این اقدام، تاکید کرد نه تنها این جنبش بلکه تمامی آحاد ملت فلسطین این ملاقات شوم را محکوم، بلکه آن را زانو زدن در برابر طرح‌های خبیثانه برخی از کشورهای عربی می‌داند.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد بی‌تردید مهمترین دلیل این ملاقات کسب منافع مالی و قرار گرفتن در لیست کمک‌های این کشورهای خاص می‌باشد.

این نماینده جنبش فلسطینی در ایران ضمن تاکید بر بی‌طرفی خود در مسایل داخلی کشورهای جهان اعلام می‌داریم هرگز ملت فلسطین نمی‌تواند همسو و همراه با یک گروه تروریستی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: «به اعتقاد من این ملاقات یکی از بازخوردها و زبانه‌های علنی شدن روابط ریاض با رژیم صهیونیستی است که با سفر سرلشگر «انور عشقی» و دلالی تشکیلات خودگردان صورت گرفت محسوب می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها