امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۷۰۴۸
زمان انتشار: ۱۷:۴۷     ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
اما نوش‌آبادی سخنگوی وزارت ارشاد با اشتباه گرفتن اظهارات آیت الله جنتی و فرزندشان در مورد خرید رای، در پایان نشست خبری خود درباره اهمیت....
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بسیج، آیت‌الله احمد جنتی که در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر حضور یافته بودند، با اشاره اولویت‌های شورای نگهبان در انتخابات سال ۹۶ ریاست جمهوری متذکر شدند: دقت می‌کنیم اگر اشکالی در گذشته وجود داشته است، برطرف شود.

 دبیر شورای نگهبان افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما این است که خرید آرا رایج شده است و این مسئله باعث می‌شود مجلس متعلق به سرمایه‌داران و پولداران می‌شود و هر کس پول بیشتری داشته باشد، می‌تواند به مجلس برود.
 
اما نوش‌آبادی سخنگوی وزارت ارشاد با اشتباه گرفتن اظهارات آیت الله جنتی و فرزند ایشان ـ علی جنتی ـ در مورد خرید رای، در پایان نشست خبری خود درباره اهمیت اخلاق در سیاست و شنیدن برخی خرید و فروش‌های رأی در آستانه انتخابات گفت: آقای جنتی به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور درباره مساله خرید و فروش رأی که گاهی به‌صورت محدود در کشور دیده می‌شود؛ هشدار دادند و این ناشی از لزوم توجه و نگرانی لازم برای حفظ سلامت سیاست اخلاقی در جامعه است البته خوشبختانه این مساله چندان در کشور ما جدی نیست و مردم هم اقبالی به این قبیل آدم‌های فرصت‌طلب نشان نمی‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها