أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۷۲۱۸
زمان انتشار: ۰۱:۱۱     ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
دادگستری کل استان کردستان در اطلاعیه‌ای از اجرای حکم اعدام محکومان گروهک تروریستی تکفیری موسوم به توحید و جهاد خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، دادگستری کل استان کردستان در اطلاعیه ای به اجرای حکم شریعت الهی و دفاع از حکم مظلومین به اجرای احکام اعدام محکومین گروهک تروریستی تکفیری موسوم به توحید و جهاد در سحرگاه سه‌شنبه دوازدهم مردادماه 95 اشاره کرد.

گفتنی است در این اطلاعیه به بخشی از جنایات این گروهک تروریستی و ضد مردمی اشاره شده است.

دادگستری کردستان با برشماری جنایات این گروه تروریستی به راه‌اندازی گروهک تروریستی تکفیری به قصد محاربه و انجام عملیات‌های مسلحانه در داخل کشور، ترور و کشتار مردم بی‌گناه و بعضی از علمای عزیز کردستان از جمله شهیدان ماموستا شیخ‌الاسلام و ماموستا برهان عالی، به شهادت رساندن تعدادی از محیط‌بانان شهرستان سنندج و چندین مورد دیگر مانند این جنایت ها را برشمرده است.

لازم به ذکر است اقدامات این گروه منجر به شهادت 21 تن و زخمی شدن حدود 40 نفر از شهروندان بی‌گناه و پرسنل نظامی و انتظامی در سنندج، قروه، همدان و زنجان گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها