أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۷۲۳۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۳     ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛
هفته سوم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام سه مسابقه آغاز می‌شود و استقلال در این روز میزبان صنعت نفت آبادان است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دیدارهای هفته سوم لیگ برتر روز جمعه با انجام سه دیدار آغاز می‌شود.

نگاهی به این سه بازی می‌اندازیم:

سیاه جامگان- سایپا؛ اولین برد شاگردان فرکی یا دومین برد مشهدی‌ها؟

حسین فرکی سرمربی سایپا از قرعه تیمش گلایه کرد و گفت سخت‌ترین قرعه برای او رقم خورده که در دو هفته ابتدایی باید با دو تیم قدرتمند پرسپولیس و ذوب آهن بازی کند و در سه هفته دو بازی خارج از خانه دارد. شاید به این خاطر است که سایپا هنوز رنگ برد را ندیده است اما سیاه‌جامگان در هفته اول ذوب آهن را در مشهد شکست داد همان تیمی که زور سایپا بهش نرسید. سیاه‌جامگان هنوز باختی در لیگ شانزدهم نداشته است.

با این حال شاگردان فرکی برای کسب اولین برد به مشهد می‌روند اما شاگردان فرهاد کاظمی نشان داده‌اند که به راحتی تسلیم نمی‌شوند. باید دید در مشهد سیاه‌جامگان دومین بردشان را جشن می‌گیرند یا اینکه اولین باخت‌ را متحمل می‌شوند.

فولاد خوزستان- ذوب آهن؛ اولین برد؟

هردو تیم دقیقا مثل هم نتیجه گرفته‌اند یک مساوی یک باخت و 3 زده و 4 گل خورده حاصل تلاش فولاد و ذوب آهن در دو هفته ابتدایی لیگ برتر بود. نعیم سعداوی و یحیی گل‌محمدی در این مسابقه به دنبال اولین برد هستند. دو مربی که سابقه حضور در پرسپولیس و تیم ملی را هم داشته‌اند و تا حدی به خلق و خو و تفکرات فوتبالی یکدیگر آشنا هستند. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از نتایج تیمش در 2 هفته ابتدایی گلایه کرده ولی فولاد خوزستان بخصوص از مساوی هفته گذشته مقابل پرسپولیس راضی به نظر می‌رسد. گرمای شدید هوا  مانع سرسختی مقابل ذوب آهن در اهواز خواهد بود.

استقلال - صنعت نفت آبادان؛ پاسخ منصوریان به منتقدان

این مسابقه اولین دیدار خانگی استقلال با حضور هوادارانش است. پسران آبی پایتخت در شروع لیگ برتر از داشتن تماشاگر محروم بودند و اکنون باید دید بازیکنان استقلال با حضور هواداران‌شان می‌توانند به اولین برد خود در لیگ شانزدهم برسند یا اینکه همچنان شاگردان منصوریان در حسرت برد باقی خواهد ماند. در روزهای گذشته برخی رسانه‌ها و کارشناسان انتقادهای تندی از منصوریان انجام دادند و از مربیگری او ایرادهای فراوانی گرفته‌اند اکنون زمان آن است که سرمربی استقلال در میدان پاسخگوی انتقادها باشد.

نفت آبادان هم در دو دیدار گذشته‌اش نه شکست خورده و نه پیروز شده است. نفت آبادان حتی گلی هم نزده و گلی دریافت نکرده است به نظر می‌رسد این تیم برای نباختن و گرفتن یک امتیاز دیگر به ورزشگاه آزادی می‌آید  و باید دید استقلال مقابل تیمی کاملا دفاعی چگونه بازی خواهد کرد و می‌تواند از دفاع فشرده و اتوبوسی صنعت نفت عبور کند یا نه؟ استقلال با فتح نفت می‌تواند خود را به بالای جدول برساند. بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال نیز از سمتش کنار رفت و آبی‌پوشان روز جمعه باید با حضور مدیرجدید به مصاف حریف بروند.

برنامه هفته سوم  لیگ برتر فوتبال
جمعه 15 مرداد 95
استقلال تهران – صنعت نفت آبادان – ورزشگاه آزادی تهران
فولاد خوزستان – ذوب آهن اصفهان – ورزشگاه غدیر اهواز
سیاه‌جامگان مشهد – سایپا تهران – ورزشگاه ثامن مشهد
شنبه 16 مرداد 95
صبای قم – ماشین‌سازی تبریز – ورزشگاه یادگار امام قم
فولاد مبارکه سپاهان – استقلال خوزستان – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
نفت تهران – پدیده خراسان – ورزشگاه تختی تهران
گسترش فولاد تبریز – پرسپولیس تهران – ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
یکشنبه 17 مرداد 95
تراکتورسازی تبریز – پیکان تهران – ورزشگاه متعاقبأ اعلام خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها