أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۷۲۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
سخنگوی هیات رئیسه مجلس از ارسال گزارشی درباره بدعهدی غرب در اجرای توافق هسته‌ای از هیات نظارت بر برجام به مجلس خبرداد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خانه ملت، بهروز نعمتی در گفتگویی با اشاره به بد عهدی غرب در اجرای برجام اظهار داشت: در این زمینه هیات نظارت بر اجرای برجام گزارشی به مجلس ارسال کرده است که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مسئول بررسی آن شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: بر همین اساس، هفته آینده این گزارش در دستور کار کمیسیون امنیت قرار می گیرد و گزارشی از بررسی آن در صحن علنی از سوی کمیسیون قرائت خواهد شد.

وی در این باره که ایران در برابر بدعهدی باید چه سیاستی اتخاذ کند، گفت: ایران باید کار خود را به درستی انجام دهد، بحث ما همواره این است که برجام با همه زوایایی که دارد توافق کلی است و نباید تنها بخشی ازآن اجرا شود و بخش دیگر فراموش شود، بلکه انتظار ما این است که از صفر تا صد آن اجرایی شود.

این نماینده با بیان اینکه باید همه بخش های تحریم تعریف شده در برجام رفع شود، اظهار داشت: مخالفان برجام در داخل همیشه تاکید داشتند که باید تمام تحریم ها حتی تحریم هایی که اولیه و ارتباطی به هسته ای ندارد بر طرف شود اما انتظار ما این است که همان بخش هایی که در برجام به آن اشاره شده یعنی تحریم های ثانویه به درستی و تمام کمال رفع شود.

نعمتی تاکید کرد: همان طور که در برجام به صورت شفاف عنوان شده است، تحریم های ثانویه باید یکجا یک باره رفع شود، این نکته یکی از شروط 9گانه مقام معظم رهبری است که باید غرب به آن پایبند باشد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در این باره که آمریکا با بد عهدی تلاش دارد زمینه فسخ برجام را فراهم کند، گفت: آمریکا تلاش دارد فسخ برجام را در زمین ایران بیاندازد، اما با توجه به زکاوتی که از تیم مذاکرات سراغ داریم باید کاری کرد که اگر در نهایت برجام به سمت و سوی فسخ شدن رفت به پای آمریکا نوشته شود نه ایران.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها