أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۷۴۰۴
زمان انتشار: ۰۱:۰۱     ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
واکنش اکرمی به دفاع سخنگوی دولت از صفدرحسینی:
باید از آقای نوبخت بپرسید "مرد حسابی" اگر صفدر حسینی ذخیره و امانتدار کشور بود پس چرا او را از ریاست صندوق توسعه ملی برداشتید؟ خداوند به همه عقل بدهد.
به گزارش پایگاه 598، سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسوولین در رفتار و گفتار به ضدیت و مقابله با اشرافی گری بپردازند، اظهار داشت: فرمایشات رهبری کاملا شفاف و گویا است؛ هر کسی می داند نهار چه می خورد و چه ماشینی سوار می شود و با چه کسانی نشست و برخاست می کند و معلوم می شود که این شخص اشرافی است یا مردمی.

اکرمی در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر اینکه صفدر حسینی یکی از ذخایر نظام و امانت‌دار بزرگ کشور است، گفت: ان شاءلله خداوند آقای نوبخت و صفدر حسینی را به موزه بسپارد؛ این دو نفر برای آثار باستانی به درد می خوردند.

وی افزود: به من چه که آقای نوبخت درباره صفدر حسینی چه چیزی گفته است؛ باید از آقای نوبخت بپرسید "مرد حسابی" اگر صفدر حسینی ذخیره و امانتدار کشور بود پس چرا او را از ریاست صندوق توسعه ملی برداشتید؟ خداوند به همه عقل بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
از ذخار صندوق برای حل مشکلات فردون و دوستان استفاده میکرده است .
فریدون و شرکا = ذخایر نظام و امانت‌دار بزرگ کشور
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
به درد زندان می خورند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها