يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۷۵۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
با جدایی قریب الوقوع یحیی گل محمدی از تیم فوتبال ذوب آهن اصلی ترین گزینه جانشینی این مربی برای هدایت تیم اصفهانی مشخص شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، سعید آذری مدیرعامل و یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درپی اختلافات به وجود آمده به بن بست رسیده اند و جدایی گل محمدی از تیم فوتبال ذوب آهن تقریبا قطعی است.

بر همین اساس سایت برنامه نود اطلاع کسب کرده دراگان اسکوچیچ اصلی ترین گزینه باشگاه ذوب آهن برای انتخاب به عنوان جانشین گل محمدی است.

مسئولان تیم فوتبال ذوب آهن پیش از شروع فصل هم به دنبال جذب اسکوچیچ بودند و مذاکراتی با این مربی انجام داده بودند.

گل محمدی به خاطر حضور ذوب آهن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و فینال جام حذفی حاضر به مذاکره با تیم های خواهانش سایپا و فولاد نشد و پس از آن ذوب آهن، نفت تهران و صبا تنها تیم های بدون مربی بودند که نفت و صبا تیم های بلاتکلیف بوده و به این ترتیب گل محمدی حاضر شد با کاهش مبلغ قراردادش با ذوب آهن قرارداد ببندد.

در همان مقطع ذوب آهن مذاکراتی را با اسکوچیچ انجام داده بود اما در نهایت گل محمدی در ذوب آهن ماندگار شد تا امروز که اسکوچیچ دوباره تبدیل به اصلی ترین گزینه هدایت ذوب آهن شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها