امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۷۷۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
پشت پرده انتشار یک عکس در آستانه روز خبرنگار
در روزهای اخیر درگیری های اطراف شهر حلب سوریه توجهات رسانه ای را به خود جلب کرده است. محمد رضا حسيني باي خبرنگار صداوسیما شب گذشته در صفحه شخصي خود عكس سلفی را منتشر كرد كه جالب توجه بود.
به گزارش پایگاه 598، در روزهای اخیر درگیری های اطراف شهر حلب سوریه توجهات رسانه ای را به خود جلب کرده است. محمد رضا حسيني باي خبرنگار صداوسیما شب گذشته در صفحه شخصي خود  عكس سلفی را منتشر كرد كه جالب توجه بود.

اين عكس سلفی حسيني باي را در تاریکی شب جلوي تابلوي شهر «حلب» نشان می دهد.  بعد از انتشار عكس بسیاری فكر مي كردند كه وي بار ديگر عازم سوريه و شهر حلب شده است تا بار دیگر به عنوان خبرنگار صدا وسیما در آستانه روز خبرنگار گزارش تازه ای از این شهر ارسال کند. یا اینکه خاطرات چند سال پیش حضورش در جنگ های داخل خاک سوریه را یادآوری کند.

اما در تماس خبرنگار «فردا» با محمدرضا حسینی بای مشخص شد اصل قصه چيز ديگري است او هنوز در ایران است.

حسینی بای در گفتگو با «فردا» در این خصوص توضیح داد: «من عازم سوريه نشده ام و اين شهر حلب  در ايران است! هرچند سال 92 با حضور در درگیری های سوریه تا حوالی استان حلب نیز رفتم.» 

خبرنگار رسانه ملی افزود: «این تابلوی حلب در استان زنجان و در حدفاصل فاصله 67 كيلومتري جنوب غربي شهر زنجان قرار دارد و هنگام عبور از این جاده در بازگشت از شهر تکاب توجه من را به خودش جلب کرد. این شهر مرکز بخش حلب در شهرستان ایجرود است.»

و درخصوص انتشار این عکس گفت: «در واقع خواستم با اين عكس در واقع يك تير و دو نشان بزنم اول اين كه شهر كوچك حلب در استان زنجان را به مخاطبان خود معرفي كنم كه در ايران است. و دوم اینکه در آستانه روز خبرنگار با یک شوخی ساده توجه دوستان و هموطنان عزیز را به عزیزان خبرنگاری که در مناطق جنگی و درگیری به مردم اطلاع رسانی می کنند یادآور شوم.»

حسینی بای در نماز عید فطر تکاب

گفتنی است همسر محمدرضا حسینی بای که به تازگی ازدواج کرده اهل تکاب است که در استان آذربایجان غربی قرار دارد و دلیل رفت و آمد او به این شهر که به آن اشاره کرده نیز همین مسئله است. 

استقبال مردم تکاب از او در نوع خودش جالب توجه بود تا جایی که او به عنوان میهمان ویژه نماز عید سعید فطر در این شهر دعوت شده بود و دقایقی برای نمارگزاران صحبت کرد.

حسینی بای در تکاب



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها