أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۷۷۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
عادل فردوسی پور در آیتم نود درجه برنامه نود دوشنبه گذشته طعنه ای به تیم صنعت نفت آبادان زد و اعلام کرد مشخص شده پس از برزیل، فرانسه هم جزیی از آبادان بوده که از این شهر جدا شده. همان طور که در زیر مشاهده می کنید، منظور عادل به آرمی است که سمت راست لباس صنعتی هاست و شبیه پرچم فرانسه است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، عادل فردوسی پور در آیتم نود درجه برنامه نود دوشنبه گذشته طعنه ای به تیم صنعت نفت آبادان زد و اعلام کرد مشخص شده پس از برزیل، فرانسه هم جزیی از آبادان بوده که از این شهر جدا شده. همان طور که در زیر مشاهده می کنید، منظور عادل به آرمی است که سمت راست لباس صنعتی هاست و شبیه پرچم فرانسه است.

 

جالب است بدانید این آرم، مربوط به منطقه آزاد اروند است و هیچ ارتباطی با پرچم فرانسه ندارد و عادل فردوسی پور و دوستانش می توانستند با سرچی ساده، این موضوع را متوجه شوند.

در زیر آرم منطقه آزاد اروند که روی پیراهن صنعت نفت آبادان است را مشاهده می کنید.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها