أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۸۱۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
به مناسبت روز خبرنگار
محفل انس و همدلی فعالان بسیج رسانه قم شب گذشته به مناسبت ایام پاسداشت خبرنگار، در مجموعه تفریحی باغ سنگی بخش کهک قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، بر اساس برنامه ریزی سازمان بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، جمعی از مدیران رسانه ها و خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان و سایر فعالان رسانه ای استان قم، روز دوشنبه هیجدهم مرداد در مجموعه تفریحی باغ سنگی روستای میَم گردهم آمدند تا اوقات به یادماندنی را به مناسبت روز خبرنگار در کنار اعضای خانواده خود سپری کنند.

این نشست همدلی با حضور مسئولانی چون احمد بیطرفان معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، صادقی معاون اجتماعی ناجا، خامه یار مسئول ستاد اقامه نماز استان و ...همراه بود ضمن آنکه مداحی در وصف موالید نورانی دهه کرامت و همچنین حضور چند دقیقه ای حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در بین خبرنگاران، رونق و صفای مراسم را بیش از پیش فزونی بخشید.

حجت الاسلام ولی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان طی سخنانی در این مراسم، به اهمیت حرفه خبرنگاری اشاره کرد و ریشه های اعتقادی و دینی اهمیت آن را مورد بررسی قرار داد.

عبدالمجید تناور مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم در حاشیه برگزاری مراسم، ایجاد انس و صمیمیت بین خبرنگاران استان قم و تقدیر از خدمات این قشر زحمت‌کش را از جمله اهداف این محفل انس و همدلی خواند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها