أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۸۱۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
مهاجم تیم گسترش فولاد با جریمه مواجه نمی شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش‌سه: محمد رضا خلعتبری بعد از تعویضش در دیدار با پرسپولیس اعتراض و بطری آب را به زمین پرتاب کرد. این صحنه را دوربین برنامه نود هم شب گذشته به تصویر کشید و فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد در گفت وگو با گزارشگر این برنامه اعلام کرد اگر خودش اعتراض خلعتبری را ببیند، بازی بعد روی نیمکت خواهد نشست.
 
این مساله شایعاتی را درباره جریمه نقدی خلعتبری نیز به وجود آورده بود که حسن آذرنیا، سرپرست گسترش فولاد چنین چیزی را تکذیب کرد.
 
آذرنیا در این باره به "ورزش سه" می گوید: به هر حال از این مسائل در فوتبال پیش می آید. باشگاه گسترش فولاد هیچ جریمه ای برای خلعتبری در نظر نمی گیرد و بحث فنی این مساله دیگر با فراز کمالوند به عنوان سرمربی تیم است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها