کد خبر: ۳۸۸۲۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
علیرضابیگی:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسـکو در مجلس با اشاره به سخنان سخنگوی دولت که از رئیس معزول صندوق توسعه ملی به عنوان ذخیره نظام و امانتدار کشور تمجید کرده بود، گفت: مردم می‌پرسند آیا «دزدان بیت‌المال» و دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی از ذخایر نظام هستند یا «قاسم سلیمانی»؟!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، احمد علیرضابیگی پیش از ظهر امروز در جمع مردم کوی صادق تبریز، با اشاره به مشکلات عدیده طرح شده توسط مردم، اظهار داشت: راه برون رفت از معضلات موجود تغییر نگرش دولتمردان و حضور افرادی با تفکر و مشی سردار سلیمانی در راس و بدنه قوه مجریه است.

وی در تبیین تفکر قاسم سلیمانی با اشاره به ارج و قرب وی در میان ملل جهان اسلام، گفت: سردار عزت خویش را مدیون عمل بلادرنگ به فرمایشات مقام معظم رهبری و تبعیت محض از ایشان می‌داند.

علیرضابیگی با بیان اینکه دولت اگر خواهان دستیابی به عزت و عظمت در بین مردم است باید در مسیر قاسم سلیمانی‌ها گام بردارد نه صفدر حسینی‌ها، تاکید کرد: برای رهایی از مشکلات موجود در عرصه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و اجرایی تفکری به غیر از مشی و مرام سلیمانی‌ها چاره‌ساز نیست.

وی با اظهار تاسف از مسیر و طریق اشتباه برخی از مدیران، گفت: مردم در انتخابات ریاست‌ جمهوری سال آینده با انتخاب گزینه اصلح، تکلیف افرادی را که در حق مردم جفا کرده و راه ناصواب را در پیش گرفته‌اند روشن خواهند کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسـکو در مجلس تاکید کرد: در نظام اسلامی رای مردم در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار و سرنوشت‌ساز است و جنبه تشریفاتی ندارد.

وی با اشاره به شعارهای انتخاباتی رئیس دولت،‌ گفت: در انتخابات سال 92، اکثریت مردم گفتمانی را انتخاب کردند که تاکید داشت می‌تواند چرخ سانتریفیوژها و صنعت را با حفظ منافع مردم و تامین رفاه اجتماعی و... همزمان به حرکت درآورد و بر انجام گفت‌وگوهای هسته‌ای مصر بود.

علیرضابیگی اضافه کرد: همان زمان مقام معظم رهبری فرمودند به عاقبت مذاکرات خوش‌بین نیستند ولی همچون سال 88 که در برابر فتنه‌گران از اعتبار رای مردم و جمهوریت نظام حمایت کردند، به گفتمان انتخابی مردم حرمت نهادند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ساده‌لوحی است که باور کنیم دشمن حامی و حافظ منافع ما خواهد بود، گفت: متاسفانه برخی از سیاسیون به مردم آدرس اشتباه می‌دهند و در مقابل نظام سلطه احساس خودباختگی می‌کنند.

وی اضافه کرد: اشتباه محاسباتی این افراد تا جایی است که در دانشگاه تهران سخنرانی می‌کنند و می‌گویند آمریکا دارای تجهیزاتی است که می‌تواند در عرض یک ساعت کشور ما را پودر کند، این افراد به ریشه‌های عظمت و قدرت انقلاب اسلامی پی نبرده‌اند و به ارزش‌ها و معیارهای انقلاب اسلامی سال 57 باور ندارند.

علیرضابیگی دولتمردان را فارغ و غافل از مشکلات مردم دانست و گفت: گزینش درست و مناسب مردم در بزنگاه‌های انتخاباتی می‌تواند راه برون رفت از مشکلات را هموار کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
امیدواریم که چنین شود
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
حاج قاسم حفظ الله استخواندر گلو و خار چشم دزدان بیت المال است که دزدان دارند راحت ول میگردند و تازه اینکه طلبکار هم هستند از نظام . راستی چرا یک نفر نیست جلوی این دزدی ها را بگیرد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها