کد خبر: ۳۸۸۲۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، امروز در خصوص تعیین وضعیت رامین رضاییان تصمیم‌گیری خواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در مورد رامین رضاییان امروز تصمیم‌گیری می‌کنیم و هواداران و رسانه‌های عزیز در جریان قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است و توجه به آن زیاد. در نتیجه حرف و سخن و حاشیه‌ها هم فراوان خواهد بود، اما این مسائل نباید تمرکز ما را به‌هم بریزد. وظیفه ما در پرسپولیس روشن است. هواداران پرسپولیس نتیجه و قهرمانی تیم خودشان را می‌خواهند و باید اینها را تقدیم‌شان کنیم. بهترین باور ما، آنها هستند. خط مشی پرسپولیس را آنها از سال‌ها قبل معلوم کرده‌اند، اینکه باید بهترین باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بیش از یک سال است که با کمک و حمایت هواداران‌مان و تلاش باشگاه و بازیکنان زمان صرف شد تا پرسپولیس به جایی برسد که هواداران را خوشحال کند و البته باور داریم و می‌توانیم خیلی بهتر از اینها باشیم و با کمک و حمایت هواداران از همه موانع خواهیم گذشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امیرعلی نکته سنج
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
آقای برانکو بس است دیگر اگر واقعا نظر هوادار برایت مهم است واگرنظر پیش کسوت باشگاه مهم است واگر درنهایت نظر جمع مهم است رامین را برگردان وگر نه بد جوری پشیمان میسوید آن یکدندگی که درباره سید کردی تکرار نکن وقت تنگ است راممین که عذر خواهی کرد پیش ازاین ازیک جوان چه توقعی دارید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها