أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۸۲۶۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
علیرضا کمالی‌نژاد گفت: در سریال «نفس» نقش فردی چند وجهی را بازی می‌کنم که ۶ گریم مختلف دارد.
به گزارش پایگاه 598، «علیرضا کمالی نژاد» بازیگر سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره حضورش در این سریال گفت: نقشی که در این سریال بازی می‌کنم حدود 6 مرحله گریم مختلف دارد و تمامی این گریم‌ها طی 10 سال در بستر تاریخ معاصر اتفاق می‌افتد.

وی در همین زمینه ادامه داد: این شخصیت که از شخصیت‌های اصلی سریال است، فردی چند وجهی است و به همین دلیل برایم جذابیت دارد و برای یک بازیگر جای کار زیادی دارد تا بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

بازیگر سریال «انقلاب زیبا» همچنین از علاقه شخصی خود به سریال‌هایی از این دست پرداخت و افزود: همیشه یکی از علاقه‌مندی‌هایم این بوده که در دهه 40 و 50 زندگی می‌کردم و در حالت کلی به این دهه از تاریخ معاصر کشورم عرق خاصی دارم. حتی زمان‌هایی که در خیابان لاله زار قدم می‌زنم و با اینکه تمامی این خیابان پر شده از مغازه‌های لوستر فروشی، اما باز هم با دیدن یک بنای قدیمی و جا مانده از دوران قدیم، حس خوبی پیدا می‌کنم.

کمالی نژاد همچنین ادامه داد: هر اثری در بازه‌ زمانی خود می‌تواند تاثیرگذار و کاری شایسته باشد و سریال «نفس» هم از جمله همین کارها است که مطمئنم بعد از پخش، تمامی عوامل از حضورشان در این سریال بسیار خرسند خواهند شد و به آن افتخار خواهند کرد.

وی با اشاره به گریم سنگین خود در این سریال گفت: جالب است بدانید تعداد تست گریم‌هایم در «نفس» با تمامی کاراکترهایی که تا به حال بازی کرده بودم، برابری می‌کرد.

بازیگر سریال «میلیاردر» ادامه داد: دقت و سخت‌گیری آقای سامان در این زمینه تاثیرگذار بود و در هر حال شرایط آب و هوایی و فصلی نیز کار گروه و عوامل را دشوارتر می‌کرد، حالا در این میان بازیگرانی که گریم‌های سخت نیز داشتند دشواری کارشان بیشتر خواهد بود. در کل معتقدم که نتیجه کار باعث می‌شود تا خستگی‌مان از بین برود.

وی درباره همکاری با جلیل سامان نیز گفت: همکاری با ایشان سخت اما لذت‌بخش است.

کمالی نژاد گفت: چندین فیلم سینمایی در نوبت اکران دارم. «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم، هاری، عقاب صحرا و بخش‌هایی از بازی‌ام در فیلم «سد معبر» مانده است که قرار است بازی کنم.

این بازیگر که در سریال «احضار» به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده بازیگردان بوده است در اینباره افزود: این سریال در ژانر وحشت تولید شده و بخشی از علوم غریبه در آن مطرح شده است. من نیز علاوه بر بازیگردانی، نقشی کوتاه را نیز بازی کردم. تجربه بازیگردانی را دوست دارم و اغلب زمانی که در این سریال حضور داشتم را به تمرین با بازیگران اختصاص دادم.

وی در ادامه بیان داشت: تمامی بازیگران «احضار» کار اولی بودند و تا به حال در آثار تصویری بازی نکرده بودند. فصل اول این سریال در زمستان ضبط شد و فصل بعدی قرار است در تابستان مقابل دوربین رود.

این بازیگر با توجه به عدم حضور بازیگران چهره درباره فروش سریال «احضار» تصریح کرد: مدتی است که سلیقه مردم تغییر کرده است و مردم دیگر به خاطر حضور فلان بازیگر هزینه نمی‌کنند بلکه قصه و داستان فیلم و سریال برایشان مهم‌تر است. چهره‌های جدید نیز کم کم آشنا می‌شوند و مخاطب بر اساس قصه‌ای که روایت می‌شود، آنها را کم کم می‌شناسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها