يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۸۵۶۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۶     ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
درپی انتشار فایل صوتی گلایه منتظری از سرکوب منافقین:
انتشار فایل صوتی آقای منتظری باعث شد تا از این به بعد حجت بر همگان تمام شود و کسانی که سنگ وی را به سینه میزنند بدانند که از دید عموم ملت ایران در راه منافقین و حمایت از آنها قدم بر میدارند و نشان داد که بازماندگان و طرفداران منتظری از بین دوگانه ساده لوحی_خیانت، اگر خوشبینانه نگاه کنیم همان ساده لوحی را همراه خود دارند.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - دکتر حسید صفدری/ پس ماندگان سازمان مجاهدین خلق که شاید بهتر باشد امروزه آنها را "آوارگان سیاسی و گدایان حیثیت و فاسدان عقیده" بخوانیم،از طریق تقویت رابطه سیاسی_مالی با محور غربی عبری عربی در ایام گذشته بیش از پیش خبرساز شده اند.



همایش فرانسه با مخارج فراوان و سخنرانی ترکی الفیصل که 24 سال رییس دستگاه اطلاعاتی رژیم سعودی بوده است و دیدار مریم رجوی با بعضی مقامات رژیم صهیونیستی و پوشش خبری پر رنگ تر رسانه های معاند غربی و عربی از این قاتلین مردم ایران،همگی بیانگر آن است که عده ای در آرزوی احیای این مرده پوسیده هستند.

 اینها را بگذارید در کنار اعلام موضع رژیم سعودی و صهیونیستی مبنی بر اینکه باید با ایجاد ناامنی در مرزها و داخل ایران و همچنین برنامه ریزی برای ناامنی های سیاسی، از اقتدار و تاثیر جهانی روزافزون جمهوری اسلامی جلوگیری کرد.

علاوه بر آن چندی پیش بدخواهان جمهوری اسلامی رسما در رسانه های خود اعلام کردند که باید تلاش کرد تا منافقین و گروههای جدایی طلب قومیت گرا تقویت و متحد شوند تا از لحاظ سیاسی امنیتی در داخل ایران و همچنین از لحاظ حقوق بشر و فشارهای بین المللی، جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار داد.

در این اثنا، تارنمای آقای منتظری فایل صوتی ای را منتشر کرده که در آن، شیخ حسینعلی منتظری ساده لوح از سرکوب منافقین در سال 67 گلایه دارد. جالب است که این فایل را با شعار "دانستن حق مردم است" منتشر کرده اند اما نمیگویند مردم این را هم باید بدانند که منافقین چند ده برابر تعداد سرکوب شده خود، مردم بی گناه ایران را به خاک و خون کشیده اند و سرآمد تروریستهای عالم اند.

نمیگویند مردم این را هم باید بدانند که دلارهای سعودی برای حمایت منافقین به جیب چه کسانی میرود و در داخل ایران چه طرح ریزی هایی را انجام میدهد.

انتشار این فایل صوتی از منتظری باعث شد تا از این به بعد حجت بر همگان تمام شود و کسانی که سنگ وی را به سینه میزنند بدانند که از دید عموم ملت ایران در راه منافقین و حمایت از آنها قدم بر میدارند و نشان داد که بازماندگان و طرفداران منتظری از بین دوگانه ساده لوحی_خیانت، اگر خوشبینانه نگاه کنیم همان ساده لوحی را همراه خود دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها