أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۸۶۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
برشی از خاطرات آقای منتظری از ارتباط اعضای دفترش:
ارتباط امید نجف ابادی از طلاب و روحانیون نزدیک به اقای منتظری و عضو تشکیلات مهدی هاشمی قبل از انقلاب چگونه به منوچهرقربانیفر عضو شبکه زیتون درایران وصل می شود؟ منوچهر قربانیفری که به گفته کنگرلو و براساس اسناد شریک تجاری برخی مقامات اسرائیلی بوده است.
سرویس سیاسی پایگاه 598- حسین قاسمی/ 1- آيت الله منتظری درباره ارتباط امید نجف‌آبادی و منوچهر قربانی‌فر درخاطراتش نوشته است:

«در همان روزها که مصادف با افشای جریان مک‌فارلین بود، روزی مرحوم آقای امید نجف‌آبادی نزد من آمد و گفت من قبل از انقلاب با شخصی به نام منوچهر قربانی‌فر دوست بوده‎ام و او در آن زمان برای چاپ تحریرالوسیله و [جزوه] حکومت اسلامی امام (آيت الله خمینی) مبلغ قابل توجهی کمک کرد؛ او فعلاً دلال اسلحه شده و با مقامات آمریکا و انگلیس نیز رفت و آمد دارد و اوست که واسطه خریدن موشک های تاو توسط ایران از آمریکا می باشد.»

۲- محسن کنگرلو درمصاحبه ای باروزنامه جمهوری اسلامی [۱۳۹۳/۱۰/۲۹] سوابق منوچهر قربانی‌فر را اینگونه بیان می کند:

'' [روزنامه جمهوری اسلامی ] : قبل از انقلاب قربانی‌فر چه کاره بود؟

[کنگرلو] :  مدیریک شرکت حمل و نقل بود، مدیرعامل حمل و نقل استارلاین بود. چندین کشتی داشتند. صاحبان این شرکت مقامات آمریکایی و اسرائیلی بودند.

 [روزنامه جمهوری اسلامی ] : می‌گفتند قربانی‌فر، مامور ساواک بود؟

[کنگرلو]: این موضوع غلط است. حد قربانی‌فر بالاتر از این بود که مامور حقوق‌بگیر ساواک باشد. قطعا وزارت اطلاعات پرونده‌ای از قربانی‌فر در اختیار دارد.''

۳-  براساس انچه اقای منتظری نوشته اند امید نجف ابادی از قبل انقلاب با قربانیفر ارتباط داشته است.

 ارتباط امید نجف ابادی از طلاب و روحانیون نزدیک به اقای منتظری و عضو تشکیلات مهدی هاشمی قبل از انقلاب چگونه به منوچهرقربانیفر عضو شبکه زیتون درایران وصل می شود؟

منوچهرقربانیفری که  به گفته کنگرلو وبراساس اسناد شریک تجاری برخی مقامات اسرائیلی بوده است.

چگونه و چرا عضو برجسته شبکه اطلاعاتی اسرائیل در ایران سالها پیش از انقلاب ارتباط و کمک مالی به امید نجف ابادی نزدیک به اقای منتظری داشته است؟

یعنی اقای قربانی‌‌فر همکار موساد که در اسناد امریکایی ها هم به صراحت این همکاری و وابستگی  امده است  چه ارتباطی با امید نجف ابادی داشته است؟ در قبال این کمک مالی عضو شبکه زیتون به نزدیکان اقای منتظری، امید نجف ابادی چه خدماتی ارائه داده است.

۴- دستگاههای اطلاعاتی نظام از شبکه زیتونی که سابقه ای بیش از عمر انقلاب در ارتباط  با دفتر و نزدیکان اقای منتظری دارد نباید غفلت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Sweden
۱۴:۰۹ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
براستی این مهر و محبت منتظری کجا رفته بود وقتی نورچشمش امید نحف آبادی مردم بیگناه را به خاطر مخالف با ایشان و بهانه ضدیت با انقلاب تیرباران می کرد؟ محبتش کجا بود وقتی مهدی هاشمی عزیزش مردم را در گونی زنده به گور می کرد؟ این همه دلسوزیش برای اسلام کجا بود وقتی شیخ قنبرعلی مستضعف را دار زدند و جسدش را در چاه آویزان کردند؟ این محبتش کجا بود وقتی همان برادر دامادش آیت الله شمس آبادی را به جرم مخالفت با نظرات همین آقا در مورد کتاب شهید جاوید ، دزدید و خفه کرد و جسدش را گوشه خیابان انداخت؟
حالا با این سوابق منتظری ناگهان نگران انسانیت می شود و آنهم در مورد منافقین؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
وقتي امام رحمه الله عليه . منتظري را شيخ ساده لوح ناميد مي دانست كه چه مي گويد

منتهي اين شيخ ساده لوح پس از بركناري از مقامش كه به توسط رفسنجاني برايش مهيا شده بود
علاوه بر ناداني قبلي . خيانت و عقده گشائي را نيز به ساده لوحي اش افزود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
و خود امید نجف آبادی نیز اعدام شد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها