أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۸۹۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
خونه به خونه این فصل به نسبت فصل گذشته شروع محکم تری در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور داشته و با این روند بی شک مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، تیم علیرضا مرزبان اگر چه در بازی نخست به سختی استقلال اهواز را شکست داد و در دقایقی از بازی هم با چالش جدی باز شدن دروازه خودی مواجه شد اما در گرمای کویر و در بازی با مس رفسنجان هوشمندانه بازی کرد و در نهایت با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا شش امتیازی شود.
 
ستاره های این تیم – حنیف عمران زاده، مازیار زارع، پژمان نوری، محسن فروزان، حمید کاظمی، محمد غلامی و...- با همه توان بازی می کنند و پیروزی در برابر تیم هایی چون مس رفسنجان هم برای آنها شادی برانگیز و وصف ناپذیر است در حالی که پیروزی در میدان های بزرگ را در کارنامه بازیگری خود دارند. این شاید به خاطر شور و هیجانی است که علیرضا مرزبان به تیم القاء کرده و به آنها گفته در هر شرایط سنی و در هر تیمی چه کوچک و چه بزرگ باید ماجراجو بازی کرده و پیروزی را طلب کند.
 
فوتبال مازندران سال های سال است که در لیگ برتر نماینده ندارد. پیش تر چشم و چراغ فوتبال مازندران شموشک نوشهر بود که بعد از فوت مهندس مسعود درویش، مالک باشگاه شموشک هم رفت و حال به نظر می رسد با تیم خونه به خونه و البته نساجی که همپای خونه به خونه تلاش می کند فوتبال مازندران به روزهای خوب گذشته باز خواهد گشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها