يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۸۹۷۸
زمان انتشار: ۰۱:۳۶     ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی ایتالیا پیگیری شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ملی پوشان فوتبال ایران در ادامه تمرینات خود در کمپ تیم‌های ملی، امروز عصر به تمرینات خود در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی ادامه دادند.

در این تمرین که با حضور 24 بازیکن برگزار شد، کارلوس کی روش برنامه های تاکتیکی خود را در حضور 21 بازیکن دنبال کرد.

این در حالی بود که سه دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی هم زیر نظر دن گاسپار تمرینات مختلف دروازه بانی را پشت سر گذاشتند.

در بخش اول این تمرین بازیکنان تمرینات ابتدایی را به منظور گرم کردن بدنهای خود پشت سر گذاشتند. این تمرین شامل عبور از موانع و حرکات انفرادی با استفاده از توپ می شد.

سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به حرکات تیمی با استفاده از توپ پرداختند.

در ادامه بازیکنان با استفاده از کاور به دو تیم تقسیم شدند و در میان 6 دروازه کوچک بازی درون تیمی انجام دادند. تاکید کادر فنی در این بخش حفظ توپ با حداقل ضربه به توپ و انجام بازی پر فشار و سریع بود.

در ادامه بازیکنان با اضافه شدن دروازه‌بانها بازی درون تیمی انجام دادند.

تمرینات تیم ملی فردا در کاورچیانو پیگیری می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها