أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۹۰۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
فیلم «یک شهروند کاملا معمولی» به کارگردانی مجید برزگر به جشنواره فیلم «ژاندو» در فرانسه راه یافت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، «شهروند کاملا معمولی» سومین فیلم بلند ساخته «مجید برزگر» است که تهیه‌کنندگی آن بر عهده مجید مدرسی و سعید آرمند است و قرار است روز 22 اوت (اول شهریور) در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم «ژاندو» در کشور فرانسه به روی پرده برود.

جشنواره بین المللی فیلم «ژاندو» دارای بزرگترین اکران در فضای باز در کشور فرانسه است و به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردار است.

فیلم «یک شهروند کاملا معمولی» که محصول مشترک سینمای ایران و جمهوری چک است تاکنون در چندین جشنواره بین‌المللی از جمله پنجاه‌وششمین جشنواره فیلم «تسالونیکی» در کشور یونان، بیستمین جشنواره فیلم «کرالا» در هند و همچنین جشنواره زردآلوی طلایی ارمنستان حضور داشته است.

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم «ژاندو» از تاریخ 20 تا 27 اوت (30 مرداد تا 6 شهریور) در فرانسه برگزار می‌شود.

پخش‌ بین‌المللی این فیلم برعهده نسرین میرشب است.

نمایش‌ متفاوت فیلم ایرانی در ژاندو+عکس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها